Gå til innhold
Arkivverket

[#59536] Hjelp til tyding fra Tranøy kirkebok


Gjest Oddrun Ronessen
 Del

Recommended Posts

Gjest Oddrun Ronessen

Trenger hjelp til å tyde informasjon om barnet Christiane Ovidia som står under Nr. 1 for 1848. Hvorfor er hun ikke nummerert? LenkeMvh. Oddrun Ronessen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Grunnen til at hun ikke er nummerert er vel at hun skulle stått under 1847.f. 1/9 1847 - Mallanis/Hellanis? samme år. Christiane Ovidia. Foreldre ! Christophersen Stormo og kone Christin Christophersen Poulsryd?, Asmund Eriksen Stormo, Ingeboranna Benjaminsdt. Vigen. Helt til høyre, vet ikke om det hører med her: Dette barns dåb anmeldt for undertegnede ......?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Takk Dag og Finn. Ser jeg har klart å rote det til. Ikke fått med meg farens fornavn og satt en av fadderne som mor. Beklager Oddrun at jeg har rota så veldig her.På nytt: Foreldre: Gårdbruker Anthon Christian Christophersen og hustru Anne Margrethe Hemmingsdt. Faddere: Ole Ottesen Stormo og kone Christin Christophersen Poulsryd/Poulsgrd.?, Asmund Eriksen Stormo, Ingeboranna Benjaminsdt. Vigen. Og teksten til høyre hører nok med her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.