Gå til innhold
Arkivverket

[#59540] Nytt nettsted med slektsrelatert materiale. Thomle, Spangen, Midthaug ++


Gjest Lars Ove Wangensteen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sten Høyendahl

Lars Ove: I din oversikt over Spangens privatarkiv nr 16 (tema 51584) finner jeg følgende:a) Diplom. Utskrifter av utrykte diplom fra RA.b) Sikt- og sakefallslister 1611-1661 fra Hedemarken fogderi.Er dette forfattet i en slik form at det kan være aktuelt å legge ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Siri: Nå ligger det du spurte om på hjemmesiden.Sten (76):Dette skal jeg sjekke til uken, og hvis det er mulig så publiserer jeg det.Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Og jeg har så mye jeg kunne lagt ut, men det er jo ikke noe vits hvis ingen er interessert i det, og det kan ikke jeg vurdere.Når det gjelder Spangen kan jeg (kanskje for de i vest-Norge) publisere noen notater fra privatarkivet:'Anders Dae', 'Ivar Dal (slekten Dal)', 'Herman Garmann', 'Hans Ørbæk', 'Søffren Lauritzen (Heiberg)', 'Slektene Manger osv', 'Bernt Arntzen Nagel', 'Hans Samulesen Schreuder', og 'Simen Nilsen'Dette er notater, og hvis jeg ikke får noen tilbakemelding, så blir det ikke publisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Jeg vil svært gjerne at du publiserer det du har om de vestnorske slektene, selv om det bare er notater.X-menningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.