Gå til innhold
Arkivverket

[#59542] Oppslag i Landsarkivet i Nørrejylland(Viborg), Danmark.


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Eg har vore heldig og funne opplysningar (trur iallfall det er rett mann) om ein som eg har leita etter i over eit år.LenkeI tilegg har også funne viktige opplysningar om dottera. Eg har laga innlegg på Dis-Danmark og spurt etter hjelp til oppslag. Eg har også sendt ein e-post til ei som driv privatetterforskning ved Landsarkivet, det er to veker sidan, eg har enno ikkje fått svar. Ho er den einaste der som driv med det der, og har det nok travelt.Eg har alle datoar/årstal, så skulle ikkje tru det skulle vera så vanskeleg å få hjelp til oppslag, men det er som sagt ikkje nokon som har tilbode si hjelp. Endå eg har 'lokka' med betaling.Eg hadde sett stor pris på om nokon kunne hjelpa! Dette er familien til mamma sitt (inntil for ca.to år sidan ukjente) søskenbarn. Ho har aldri visst noko om bestefar sin eller familien hans, no er ho 81 år, og hadde vorte kjempeglad dersom nokon kunne hjelpa!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Vet ikke helt hva du er ute etter. Er det fødsels- pg dåpsdato for Peder Sørensen Pedersen, så blir det født en med dette navn 15.7.1884 og han blir døpt 3.8.1884 i Kirken; Thisted amt, Hillerlev Herred, Hansted sogn. Kan det stemme? KB finnes på Arkivalieronline.dkMvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

I så fall kan det være denne familien i 1880;Thisted, Hillerslev, Hansted, Hansted By og Sogn, et Huus, 7, FT-1880, C6376 Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested: Peder Jensen Bjergaard 31 Gift huusfader, Fisker Hansted Else Marie Pedersen 27 Gift huusmoder Hansted Marie Sophie Bjergaard 2 Ugift datter Hansted Mariane Pedersdatter 67 Enke huusfaders Moder og af ham forsørges HanstedKilde DDDMen, som sagt, jeg vet ikke om det er dette du er ute etter. Denne FT ligger også på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Peder i (2) er ikke sønn av ekteparet i (3), hvis ikke fars navn er skrevet feil i FT 1880. Foreldrene til den gutten som ble døpt 3.8.1884 heter Grave(l)s Pedersen og Else Marie Pedersen. Hun er 31 år i 1884. Hans alder er ikke oppgitt.Jeg venter med å søke videre til du har gitt tilbakemelding på om dette kan være riktig person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Jo, det er rett familie.Men det eg gjerne skulle visst, det er om PSP seinare, etter han hadde vore i Norge(som eg fortel i lenka som ligg ved), og om hans familie i Danmark.Peder Sørensen Pedersen:'Jeg mener at have funnet den rette person, men han dør allerede i 1917.I Statistisk oversigt over de i aaret 1917 for Danske skibe i Danske og fremmede farvande samt for fremmede skibe i danske farvande indtrufe søulykker' står der følgende :Skibsnavn : HeklaSkibstype : DampskibHjemsted : KøbenhavnByggested : KøbenhavnByggeår : 1891Byggemateriale : JernKlassifikations selskab : Veritas Reg.Skibsfører : P. PoulsenRedder : StandardVærdi : 775000Asurance : 750000Besætning : 17Omkomne : 13Afgangs havn : MessinaAfgangs dato : 24/12-1917Bestemmelses sted : MessinaUlykkes sted : MiddelhavetUlykkes dato : 25/12 Ulykke type : Sænket ved Torpedering.Søforklaring :Søforklaring dat. Neapel d. 30/12 17. Søforhør dat. Kjøbenhavn d. 9/4 1918.Anmeldelse fra Rederiet dat. Kjøbenhavn d. 29/4 1918. Omtr. Kl. 45 FM. indtraf i H., som under Konvoj befandt sig ca. 3 Sm. fra Capo Palinuro, en voldsom Eksplosion, og straks efter sank Skibet. Af Besætningen blev kun bjærget 4Md., idet disse efter flere Timers Opholdi Vandet blev reddet til Land af italienske Fiskerbaade.Anm. 1. De omkomne vare: Kapt. Poul Frederik Poulsen af Kragstrup, 2. Styrmd. Henry Schou af Kallundborg,1. Maskinm. Olaf Nicolai Pedersen af Allinge, 2. Maskinm. Niels Valdemar August Molbye af Nøvling, 3. Maskinm. Peder Sørensen Pedersen af Hansted, Hovmester Peter Thorvald Petersen af Aarhus, Kok Martin Vilhelm Dagsberg af Kjøbenhavn osv....' Er det mogeleg å finna meir opplysningar om 3.maskinmester Peder Sørensen Pedersen? Det eg ynskjer er opplysningar som kanskje står i papirer som ikkje er registrert i dette arkivet som er referert over. Alle opplysningar er interessanne!! Særleg nærare oppgitt bustad, og f.år, dette treng eg for å få vita om det er rett PSP, som er var med i den båten som vart torpedert.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Det eg treng oppslag til er altså for å finna papira frå sjøforklaringa, der det gjerne stod meir om kvar einskild, enn berre det som står i det som er referert på nettet(for dette finnest på nettet, dersom nokon er interessert, kan eg leggja ut ei lenke).Venleg helsing Mariann.PS:Det er rett PSP som er funnen i Hansted Arnfrid, fyrste mannen til Else Marie døydde, og ho gifta seg oppatt med Graves. Men eg veit ikkje om den PSP som er funnen ved dette forliset er den samme, men høgst sannsynleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Mariann Stokken

Det som var spørsmålet mitt her over, er ikkje noko spørsmål lenger, for det har eg funne ut av :-))Men eg lurar på om det finnes adressebøker for t.eks. nord-Jylland, som er frå omkring 1990, evt. før?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.