Gå til innhold
Arkivverket

[#59558] Marit Johanne Jacobsdatter Huun. Født 1901 Luster. S&F ?


Gjest Unni Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Unni Knudsen

Leter etter foreldrene til Marit Johanne Jacobsdatter Huun, født 19 mars 1901 i Luster?? (Usikker på fødestedet) Hun var gift med Haldor Simonsen Kambested, født 25 november 1898, Haldor var fra Kambestad, Ullensvang, Hordaland. Sammen fikk de en datter ca 1920 i Ullensvang.(Har ikke navnet på henne) Neste barn Solveig 1921, Ullensvang. Har lett etter vielsen deres i Ullensvang, men uten resultat. Mulig at de kan ha giftet seg på hennes hjemsted?. Mvh Unni Knudsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unni Knudsen

Det viser seg at Solveig er første barnet til Marit Johanne og Haldor. Hun er født 14 nov 1921. Ullensvang, Løse innlegg. Unni Knudsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Du finner familien i denne lenken .Om Marit Johanne Huun står det at hun er født 19 mars 1901 i Sogne.Faren heter Jacob Huun og er født 5 sept 1863(Lomslekten): LenkeMvh Ann-Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unni Knudsen

Hei, og hjertelig tusen takk. Her var det opplysninger jeg aldri hedde funnet fram til. En del av Kambestadslekta hadde jeg, men slekta til Marit Johanne, var jo den jeg etterlyste, så her er det bare for meg å fortsette. Tusen, tusen takk. Mvh. Unni Knudsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unni Knudsen

Takk for det, Ann-Mary. Er dette din slekt og eller prøver å finne ut navnet på personen som har laget denne familie oversikten. Mvh, Unni Knudsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Disse folka over i lenken kommer fra Lom i Oppland, her er dåpen til Jacob Jacobsen Hund i 1863 (nederst), Kildeinformasjon: Oppland fylke, Lom, Ministerialbok nr. 7 (1863-1884), Fødte og døpte 1863, side 3. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=6072&idx_id=6072&uid=ny&idx_side=-6>Lenke Permanent bildelenke: LenkeHer er han i 1865: LenkeHer i 1875: LenkeHer må da besteforeldra være i 1900: LenkeEr det sikkert at det er rett familie? Finner nemlig ingen Marit Johanne Jacobsdtr døpt her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Det er nok henne du finner begravd her: 899599 Marit Kambestad 1903 1901 1407 1966 1907 1966 G 05 5 Ullensvang Ullensvang UllensvangLenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unni Knudsen

Tusen, tusen takk dette var kjempefint. Nå er det bare å sette igang med innføring av slekta. Mvh. Unni Knudsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.