Gå til innhold
Arkivverket

[#59559] Hans Rue Ross og Dorthea Kirst.Sunde i Sogndal - tidleg 1800-tal - kven var dei?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Elisabeth Malene Sunde Hansdotter Ross var fødd i Sogndal 29.9.1817. Foreldri hennar er oppgjevne som Hans Rue Ross og Dorthea Kirstine (Sunde?) Ross.Er det nokon som har detaljert kunnskap om denne Ross-ætti? Eg er på leiting etter:* Yrket til Hans Rue Ross?* Farsnamnet til Hans Rue Ross og kvar Hans Rue Ross var fødd/oppvaksen?* Farsnamnet til Dorthea Kirstine Sunde Ross og kvar Dorthea var fødd/oppvaksi?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Ann-Mary for spennande innlegg. Med hjelp av denne anetavla har eg funne svar på alle spørsmåli mine, og problemet er løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ottar Solberg

Gode Lars, Eg ser at Ann-Mary har funne fram til anetavla på web-sidene mine, og du har fått svar på alle spørsmåla ved hjelp av anetavla. Hans Rue Schjelderup Ross var gullsmed. Dersom du treng fleire opplysningar om etterkomarar m.v., tek du vel kontakt.http://home.online.no/~ottasolb/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.