Gå til innhold
Arkivverket

[#59574] Søk i Bergen folkeregisters arkiv og adressebøker for Bergen rundt 2. verdskrig


Gjest Torbjørn Hillersøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Torbjørn Hillersøy

Er interessert i å få opplysninger om fylgjande 2 personar som flytta fra Kinn pr.gj. (herred?) og truleg busette seg i Bergen:1) Theodora Oliva Henriksdtr. f. 29. aug. 1905 i Bergen. Ho brukte kanskje etternavnet Buarø, Buerø eller Selvik.2) Reinhard Severin Karlson f. 5. mai 1918 på Askøy. Han brukte kanskje også etternavnet Buerø eller Buarø. Andre alternativ er Nilsen eller Johannessen.Mvh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Denne var vanskelig!Løsningen på første spørsmål synes å ligge i gravminnene til DIS-Norge, der finner jeg nemling Theodora Olina Selvik, født 29. august 1905, død i Florø 10. november 1996.Reinhard Severin Karlson/Nilsen/Johannessen/Buerø/Buarø har jeg derimot ikke fått tilslag på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Takk for svar! Eg søkte óg i gravminnene men fann ingen av dei to. Helsing Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.