Gå til innhold
Arkivverket

[#59600] Ole Hansson Glittre


Gjest Inger-Marie Næsset
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger-Marie Næsset

Tusen hjertelig takk for hjelpen!Nå har jeg et nytt problem. Jeg klarer ikke å tyde navn og opplysninger som står under Oles foreldre.Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Ole 8/2 - 13/2 1831 Fluberg krk., uekte barn af .. muremester Hans Olsen Berger af Esbergs prestegjeld og et passløst qvinnemenneske Marit Hermansdt. Træverket? af Næss i Hallingdal. Faddere: Gulbrand Hansen Schade...?, Erich Torgrims...?, Berte Hansdt. Schøyen eie, Fredrik Pedersen Wilberg. Angivet av moderen.Så må jeg legge til at konfirmasjonen er litt usikker. Jeg tror det er han, men det er så dårlige opplysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Marie Næsset

Tusen takk nok en gang.Da vet jeg hvor de kom fra og hva de het. Kanskje jeg kan lete videre i bygdebøker for å finne ut mer.Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Marie Næsset

Tusen takk nok en gang.Da vet jeg hvor de kom fra og hva de het. Kanskje jeg kan lete videre i bygdebøker for å finne ut mer.Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.