Gå til innhold
Arkivverket

[#59601] Johannes Halvorson Alne i Ølen/Vikebygd eller Sveio - fødd 1832 - opphavet hans?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

FT1865 for Øvre Vik Vikevik i Sveio syner dette parfolket:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Johannes Halvorsen Inderst g farer tilsøs 1832 Sveens PræstegjeldKari Nielsdatter hans Kone g Jordemoder 1841 Stordøens Præstegjeld~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Dette parfolket fekk ei dotter Bertha Gurine, fødd som gardbrukarbarn på Alne i Vikebygd sokn i Sveio 19.5.1874. Då vert det sagt at foreldri gifte seg i 1865, men eg finn ikkje denne vigsli...Ifølgje postkatalogen ligg garden Alne i ØLEN - eg er mildt sagt ''forvirra''..., Ølen, Vikebygd eller Sveio...??Kan nokon med lokal kunnskap hjelpa meg med å finna svar på følgjande:* Kvar er det rett å seia at garden Alne ligg?* På kva gard i Sveio(?) er Johannes Halvorson fødd og/eller oppvaksen?* På kva gard på Stord(?) er Kari Nilsdotter fødd og/eller oppvaksi?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her får de i alle fall sønnen Halvor Johan i 1867 i Vikebygd i Sveio. Da står han oppført som Johannes Halvorsen Alne og hun som Kari Nilsdtr. Eidsvaag. Se post nr.2 i 1867. LenkeMvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Rune og Anne for kjempeflotte opplysningar! Geografien er stadig noko ''forvirrande'', men opphavi er ''i boks''!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Dåpen hennar i Valestrandskyrkja (Valestrand no i Sveio, høyrde til Stord tidlegare), var vel ikkje akkurat det du ville ha kanskje, men her er den iallfall :-))LenkeVenleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Vet ikke helt om det er rett Kari,ifølge vielsen skulle faren hete Nils Jørgensen...står det ikke Nils Johannesen her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg har leita både før og etter 1841, utan anna resultat enn denne. Det er nok prestemannen som har hatt dårleg hørsel :-)Jørgensen kan lett bli til Johannesen, utan høyreapparat :-))) Det var berre tull altså, eg veit ikkje om han var tunghøyrt :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Nils Johanneson f.1794, d.1842 g.m Guri Torbjørnsdtr. Valo øvre f.1799,død 1881 Guri gift 2 gang med Jørgen Jørgenson Eidsvågv f.1807, død 1875 Kari Nilsdtr. f.1840 død 1910 gift med Johannes H. Alne. Sveio I, side 23, nr. 1 Sveio I, side 24, nr. 15 Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Da er nok dette forklaringen på hvorfor det står at faren het Jørgensen ved Kari`s vielse.Presten har nok 'mikset' litt med navnene på far og stefar !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Johannes Halvorson ble født på Alne i Vikebygd i 1832 og var sønn av Halvor Osmundson f ca 1810 på Ørevik i Valestrand og Brita Johannesdtr. f. ca 1813 på Alne i Vikebygd (Fjelberg)og gift i 1830 på Fjelberg. Lenke Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Det var nok feil at Halvor var fra Ørevik i Valestrand. Det riktige skal være Øvre Vik i Vikebygd, Fjelberg. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne D. Tveit

Til spørsmålet om hvor garden Alne ligger:Alne ligger i Østre Vikebygd og tilhørte Fjelberg prestegjeld til rundt 1862. Da ble Sveens prestegjeld opprettet. Det besto av Sveio som før hadde tilhørt Fiinnås, Valestrand som før hadde tilhørt Stord og Vikebygd om før hadde vært en del av Fjelberg. Vikebygd var egen kommune i Hordaland til en gang i første halvdel av 1960-årene. Da ble Vestre Vikebygd en del av Sveio Kommune. Østre Vikebygd ble en del av Ølen Kommune. Ølen Kommune er i dag en del av Vindafjord Kommune og er nå i Rogaland.Mvh. Arne D. Tveit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Mariann, Anne, Rune, Johan Arthur og Arne for mange spennande og gode innlegg. No er geografien på plass, og det meste av den nære ætti er kartlagd.Problemet mitt er løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.