Gå til innhold
Arkivverket

[#59611] Olga Johanna Jonassen f. 1885 gm lærar Bernt Martin Ottesen f. 1885


Gjest Arnfinn Kjelland
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfinn Kjelland

Familien står i Bygdebok for Lesja bd 1 s. 378, med informasjon om at han var kyrkjesongar og lærar i Kyrkjekretsen på Lesjaskog 1919-20. Informasjonen er frå klokkarboka da ein son vart døypt i 1919: Lenke (nr 11).Som vi ser var ein av fadrane sjåfør Kristian Ottesen, kanskje bror hans?Vi har i bildesamlinga etter bygdebokarbeidet eit bilde av familien framafor 'Kirkekredsens skolehus', der det er ikkje mindre enn 7 barn, den eldste neppe meir enn 10-11 år. Men vi veit altså korkje kvar Olga eller Bernt var frå, eller namna på andre av barna.Nokon som kjenner familien og kan supplere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Iflg. Norske skolefolk var Bernt Martin Ottesen f. 24-10-1885 i Trondenes. Foreldre: Maler Otto M. Olsen og Ragnhild Kristensen. Eks. ved Tromsø lærerskole 1906. Lærer Dverberg 1907. Sørfold 1909. Rødøy 1911. Lesjaskog 1919. Sell 1920. Furnes 1927-1942. Kirkesanger 1919-1942. Formann i ungdomslag, dirigent i sangforeninger, formann i ligningsnemnd og menighetsråd.Gift med Olga Johanne Jonassen f. 23-4-1885 i Nordfold. Foreldre: Kjøpmann, ekspeditør og poståpner M.O.Jonassen og Martha Oleanne Sommernes. 5 sønner og 5 døtre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Kjelland

Hjerteleg! Da manglar eg berre namna på barna. Etter som nokre av dei kan vere i live, kan informasjonen sendast meg pr e-post til ak-krøllalfa-hivolda.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her er fødsel og dåp til Olga Johanna 23.04 - 05.07.1885 i Norfold. Se nederst på siden. Lenke Mvh Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Og her er fødsel og dåp til Otto Martin 24/10 og 26/12-1885 i Trondenes.Se post nr.100. Lenke Mvh Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Kjelland

Takkar igjen. Eg har no fått nesten det eg treng for mitt formål, namn på 6 av dei 7 barna deira på bildet frå ca 1920, i aldersrekkjefølgje: Martha Ragnhild, Aashild, Bjarne Oddleiv, Solveig Kathrine, Reidar Martin og Ole Birger. Det skal altså vere ein til mellom desse.Takk igjen for hjelpa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.