Gå til innhold
Arkivverket

[#59636] Vestfossen, Øvre Eiker, dødsdato


Gjest Bjørg Hukkelberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørg Hukkelberg

No har eg fått so mykje hjelp, at eg prøver meg med eit nytt spørsmål. Søker dødsdato til tippoldemor Nora Olava (Gulbrandsdtr) Sjulsen f. 13.01.1845 på Ringerike, død i Vestfossen i mellomkrigstida. Er litt usikker på skrivemåten på etternamnet. Har sett det skrive både Sjulsen og Sjursen, og i tillegg Syvertsen.Finn ho ikkje i kirkebøkene, so kanskje ho døde etter at dei er sperra. Mvh Bjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Lurer på om dette er den Nora Olava du søker etter, her i 1900-tellingen. Fødselsår stemmer ikke med ditt oppgitte, men det kan være at her er ført feil ved tellingen? LenkeFlott at du fikk hjelp av lokale slektsforskere til å løse dine andre spørsmål.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Her er da muligens dåpen til den Nora Olava du etterlyser død i Vestfossen? LenkeHer er vel det fødselsår du oppga?Likevel tror jeg dette må være samme Nora som er gift med Sjursen i Vestfossen i 1900-tellingen?Gunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnt Hole

Hei,Iflg. dødsfallmelding fra lensmann i Haug, Eiker er enke Nora Sjulsen død på Fosshaug, Vestfossen 3/3 1929. Hun etterlater 3 myndige barn:1.Martha g.m. cell.arb. Ole Andreassen, Åssiden2.Nikoline g.m. Martin Gulbrandsen, Vestfossen3.Olaus Sjulsen Foshaug, VestfossenMvh Arnt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Hei Det stemmer Gunn.Det er rett dame. Og den som Arnt har funne, er den rette. Takk til begge. Bjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.