Gå til innhold
Arkivverket

[#59637] Ingrid Bjerkås (født 8.5. 1901 i Oslo, d 30. nov 1980) landets 1ste kv prest


Gjest Kjetil Sigvart Eidskard
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

*** Oslo er stort - koss finn ein fram der tru ? - intr i opphav *** mvh kse ***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Det er ca. 30 kirkebøker å lete i. I og med at du har fødselsdato, bør det ikke ta mer en en times tid å finne dåpen.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

Takk Ketil og Torkel. Ja - fann hennes fødsel - liten tvil om det - MEN så går det opp for meg at Bjerkåsnavnet er antagelig mannens navn - og det er det navnet eg jaktar på om eg kan koble inn i mi fil. Biografien hennar syner at ho gifter seg 1922 - antar med Bjerkås - men med hvem og hvor ? *** mvh kse ***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torkel Fagerli

Ifølge Hvem er Hvem 1973 giftet hun seg i 1922 med sjefrevisor Søren Alexius Bjerkås (27. aug. 1895 - 12. mai 1965), sønn av tapetsermester, møbelhandler Søren A. B., Stabekk og hustru Karoline.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.