Gå til innhold
Arkivverket

[#59639] Skifte etter Hans Falch i Sund


Gjest Terje E Skrolsvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje E Skrolsvik

Vet ikke om det har vert stilt spørsmål om denne Hans før. Visiteur Hans Falch har ei Sara til dåp 1752, og er Salig når sønnen Hans døpes 6/1-1758 i Sund.Er det et event skifte og isåfall hvilke barn nevnes ?? M v h Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Det er dessverre lakune i rekken av skifteprotokoller for Nordhordland mellom 1716 og 1757. Det finnes skiftedesignasjoner for deler av perioden, men jeg kan ikke se av registrene til disse at det er vist til skifte etter denne Hans Falch, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje E Skrolsvik

Takk allikevel. Får ta en prat med Magne Polden. Kanskje han kjenner til denne Hans Falch. Jeg fant han ikke blandt de døde, og heller ikke konens navn. Mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje E Skrolsvik

Hallo Hans. Han har og Jacob 4/5-1754. Så her har vi navn på 4 barn. Vet du hvem denne Hans er ? Tenker da på i forhold til Johannes Hansen Falch f ca 1718 ??. Mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Falch

Nej desværre, jeg kender ikke denne Hans Falch udover at han kunne være jævnalderne med J. H. Falch 1718.Han er også nævnt under kronologiske den 26 november 1752 (sund 1740-1769), men hvad teksten betyder ved jeg ikke. Mvh Hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.