Gå til innhold
Arkivverket

[#59659] Gratulerer med dagen alle som sammen.


Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ann-Mary Engum

Takk i lige måde,Berit! Ønsker en trivelig dag til deg og de andre i debattforumet! Mvh Ann-Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Gratulerer med nasjonaldagen fra meg også, til alle de flittige og flinke hjelperne på Digitalarkivet og dem som legger ut kirkebøker oa. som gjør slektsforskningen mer lettvint enn den var tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Olav Kleppen

Takk i lige måde, Berit, Ann-Mary og Anne Lise.... jeg slutter meg til dere.Mvh Bjørn Olav :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heljar Westlie

Henger meg påGratulerer Norge og alle som hjelper til med å ta vare på vår nasjonalhistorie.heljar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Samma her! Men en annen ting, det er ikke noen som av de i de som har innlegg i dette temaet som har bursdag med runde år i disse tider(kanskje til å med på denne dag), eller tar jeg fullstendig feil? Jeg mener å huske ett eller annet fra i fjor?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Kan det være damen som la inn innlegg 3 som har bursdag,tro? Gratulerer så mye med dagen! Hilsen Ann-Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Ja jeg må vel bare innrømme at jeg har 50-årsdag i dag, og var ute på restaurant og annet utested i går og feiret. Har feiret med venninner her hjemme i dag. Ja det er litt spesielt å ha bursdag på en slik dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Olav Kleppen

Gratulerer med dagen, Anne Lise!Fint å høre at du har hatt en hyggelig feiring. :-)Mvh. Bjørn Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Ja jeg har hatt en hyggelig feiring, og takk til alle som har gratulert meg. Jeg må vel tilføye at feiringen med familien skjedde allerede for 16 dager siden. Det passer jo ikke for alle å komme på besøk på en slik dag som jeg har bursdag på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Willenburg

Gratulerer og Hipp, Hipp, Hurrah også fra Seattle! Vi har hetebølge i år, minst 32 grader i skrivende stund, så blir varmt med bunad i 17 mai toget. Vanligvis er jeg glad Rogaland bunaden kommer med både sjal og cape!Vi har nu vel det lengste '17 mai tog' utfor Norges grenser her i Ballard (Seattle). Og i køen for 'pølse med lompe' kan en vel se alle utgaver av Norske Bunader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Finn Oldervik

Gratulerer med dagen alle sammen og spesielt til Anne Lise som har gebursdag i dag. Hipp, hipp hipp hurraaaaa...!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Karin Natvig

Etter alt regnet - det har bøtta ned - har grønne Lier virkelig blitt GRØNN! Håper at den yngre garde får noe bedre vær i finstasen om noen timer.... Gratulerer med dagen, alle sammen, og ikke minst 50-åringen!Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Ha en flott 17 mai alle sammen. Nå tørker det litt i veien her. Håper været er med oss i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Gratulerer så hjertelig med 50-årsdagen, Anne Lise og Gratulerer med 17. mai dagen til alle sammen!Birger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Eg ynskjer alle lukke til med dagen ! Skodde og småregn foreløæbig her, men håpar det kjem seg utover dagen!Harald L. Bakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Eg ynskjer alle lukke til med dagen ! Skodde og småregn foreløbig her, men håpar det kjem seg utover dagen!Harald L. Bakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Gratulerer Anne Lise og resten av dere.Vi feirer dagen på hytta, langt unna bunader og korps. Når foreldre er døde, barna voksne og ingen barnebarn, så lar det seg gjøre. Senere i dag samles en del ihuga hyttefolk seg på Hygga Kro til koldtbord. Det får holde :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Alsén

Jeg vil benytte anledningen til å gratulere alle med dagen. Håper alle får sol og fint vær i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarl V. Erichsen

Gratulerer med dagen alle sammen! Her i Grimstad er det nok lurt å skape syttende-mai-glede helt uavhengig av hvordan været ser ut, for her er skydekket illevarslende mørkt! - Jarl -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.