Gå til innhold
Arkivverket

[#59688] Sigvard Oliver Olsen f 7 apr 1909 i Bergen, død?


Gjest Grete Jøraas
 Del

Recommended Posts

Gjest Grete Jøraas

Sigvard Oliver Olsen f 7 apr 1909 ble døpt i Domkirken i Bergen. Konfirmert 4 mai 1924 i Sandviken kirke. Jeg har funnet et dødsfall som kan være ham: død 5 april 1994. Er dette rett dødsdato? Hvis ja, sier dette dødsfallet noe om han hadde vært gift, hvem som var hans arvinger, yrke? Håper på, og takker for hjelp!vennlig hilsen Grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Med riktig navn, riktig fødselsdato, og tilhold i Bergen skulle vel det meste indikere at det er rett person. Men svaret på resten - hvem han hadde vært gift med og arvinger m.m. - opplyst i forbindelse med dødsfallet, ligger fortsatt i Bergen tingrett (så sant det ikke lar seg lese ut av adressebøker og/eller andre eldre kilder).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grete Jøraas

Takk for svar! Så viss jeg tar kontakt med Bergen tingrett, så kan jeg få svar? (Sigvard var bror til min mormor - hun var født i 1880 og de hadde samme mor!) Sigvard har vært ukjent for meg helt til nå. Skulle så gjerne sett et bilde av ham..Vennlig hilsen Grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Han giftet seg i Sandvikskirken 14. november 1931 med Olga Marie Thomassen, født 8. mars 1910. De fikk seks barn 1931-1950, to gutter og fire jenter.Familien bodde i Sandviksveien 30 fra 1940.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grete Jøraas

Tusen takk begge to! Det var vemodig å finne gravstøtten, men samtidig også veldig godt!takknemlig hilsen fra Grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.