Gå til innhold
Arkivverket

[#59703] Undrast om 'Amerikaslekta 'lever ennu !


Gjest Helge Skoge
 Del

Recommended Posts

Gjest Helge Skoge

Det var bra kontakt med amerikaslekta i forrige generasjon ,men der ser det ut at det stoppar. Etterkommara etter Nils Grimsen og Cristi Oline som var bosatt i Hatton i ND.har eg rimelig god orden på dvs. på papiret.Nils Grimsen emigrerte med St.Svitun 11.4.1874 og der startet det heile.Dei fekk mangen barn.Med utspring fra Anna Karin f.1876 som giftet seg med Karl Johan Nygård bosatt Finly ND. Dei fekk Alvin Petter Nygård f 29.1.1900 ,som gift med Norma Long i 1928.Dei fekk tre barn derav Bety Nygårdf.15.3.1931. Så til påenget: Betty blei gift med Elmer Hillesland og dei var dei siste som besøkte mine foreldre her på Sotra i 1985. På kort som dei sendte til mine foreldre var adressen : 2709 South 10 th St. Grand Folks, ND 58201 USA. Lever dei enno? Dei fekk og tre barn som fekk navnet Jane- Don og David , dette har eg fra familiefotoet som blei sendt i 1985.Det har ikkje vore kontakt sidan.Er det nokon som kan 'triks' med å oppspore E-mail adresse til nokon av desse Hillesland folket??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Skoge

Ein tillegsopplysning: David Hillesland f. 24.3 1955 . Don............. f. 8.7.1961 og Jane f. 26.2.1963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

David Hillesland:U.S. Public Records IndexName: David E Hillesland Birth Date: Mar 1955 Street address: Rr 1 City: Aneta County: Nelson State: North Dakota Zip Code: 58212 Phone Number: 701 Record Number: 13628132Household Members: Name Est. Age Birth Year David E Hillesland 53 1955Født mars 1955 bekrefter nok at den David Hillesland i Aneta er den korrekte.Fra whitepages.com:David E & Lisa J Hillesland12413 Highway 15Aneta, ND 58212-9231tlf: (701) 326-4260- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Don Hillesland:U.S. Public Records IndexName: Don Hillesland Birth Date: Jul 1961 Street address: 2450 124th Ave NE City: Aneta County: Nelson State: North Dakota Zip Code: 58212 Phone Number: 701 Record Number: 1035082659Household Members: Name Est. Age Birth Year Don Hillesland 46 1961-whitepages.com:Don A & Jamie L Hillesland2450 124th Ave NEAneta, ND 58212-9233(701) 326-4389 Bor i samme by som broren.-Bruk tlf nr fra whitepages.com, som er en telefonkatalog på nett.- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

whitepages.com:Betty J & Elmer B Hillesland4901 S Pines CtGrand Forks, ND 58201-8089(701) 775-6649- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Hanne Line! Du fant samme adressen som jeg fant i lenke nr 2 i innlegg 6:4901 South Pine Court, Grand Forks, ND 58201-8089 County: Grand Forks LD: 17 Phone Number(s): (701) 775-6649 - work Employer: Job Title: Website: Email:Mvh Ann-Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Skoge

Måååtte berre inn å sjå før eg køyar.Her tikkar det inn... Det var det eg viste at kunskapen var tilstades her. Kva med E-mailadresse til desse, ligg den tilgjengeleg nokon plassar ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Ser nå at du, Ann-Mary, har vært inne i mellomtiden. Slik blir det ofte når flere jobber med samme sak.Men whitepages.com 'bekrefter' at Betty også lever :)- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Ser ut som du blir nødt til å ringe ;)Elmer har ikke oppgitt email adresse i den første lenken i innlegg 6.- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Skoge

Nei no må eg gje meg, for det kjem ein arbeidsdag i morgen. Til deg Hanne Line må eg sei du er ein rasar på emnet for det tok ikkje mangen minutt før du var på sporet. Takk så langt til dei som svara,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.