Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Berit Vikhammer

[#59707] Manglende kirkebøker Malvik

Recommended Posts

Gjest Berit Vikhammer

Det sies at alle kirkebøker er skannet nå, men det mangler mange bøker fra Malvik i Sør-Trøndelag.Jeg vet de finnes.(Når)kommer resten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Frank H. Johansen

Det ser ut som det meste for Malvik ligger ute, men selv om noe ligger under bare 'Malvik', ligger det aller meste under 'Strinda / Malvik'.Malvik ble eget prestegjeld i 1896, ser det ut til. Så bøkene etter 1896 bør hete bare 'Malvik', mens bøkene fra før 1896 bør hete 'Strinda / Malvik'.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Vikhammer

Hei Frank. Takk for at du svarte! Egentlig vet jeg jo dette veldig godt, men en kveld jeg skulle se etter noe i full fart i Malvik,fungerte nok ikke hodet som det burde, og jeg skrev det innlegget. Dette er første gang eg har skrevet noe her, så nå har jeg i hvert fall kommet i gang og ser at man får svar. Tusen takk igjen for din reaksjon. Vennlig hilsen Berit Vikhammer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.