Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Anne Huse

[#59718] Gunhild Hansdt. fødd 1831og Ole Jørgensen f. 1817, når og kvar døydde dei

Recommended Posts

Gjest Anne Huse

Gunhild var fødd i Grytten og Ole var fødd i Fron. Dei gifta seg i 1867. Dei budde då på Ona i Sandøy. Mellom 1867 og 1870 flytta dei til Ålesund. I 1873 er dei komne til Trondheim, og i 1875 bur dei der saman med Gunhild sin son Gabriel Roesen f. 1860 som då er gullsmedlærling. I 1900-tellinga kan eg ikkje finne Gunhild og Ole. Gabriel er då gift gullsmedsvenn og bur med familien i Trondheim. Dei må ha flytta til Haugesund for Gabriel vart gravlagd der i 1949 og kona i 1959. Spørsmålet mitt gjeld altså Gunhild og Ole.Mvh Anne Huse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Kan dette være Ole selvom fødested er Romsdal Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ann-Mary Engum

Tror Berit har rett,ved tellingen 1875 er Ole Jørgensen's stilling ' Minerer',og han er født 1817.Se telling 1875: Lenke Mvh Ann-Mary

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne Huse

Takk for dette, Berit.Det er godt muleg at dette er den Ole Jørgensen eg er på leiting etter.I 1875-tellinga er han nemnd å vere minerer og stenbryter.Mvh. Anne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.