Gå til innhold
Arkivverket

[#59719] Nytt søkesystem i databasane våre: meir fleksibel hurtigsøk


Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Du vil ikkje sjå dei store forskjellane; me har prøvt å halda brukargrensesnittet så likt som mogeleg. Forandringane er først og fremst av teknisk karkater, og gjort for å gjera det mogeleg å få inn ny funksjonalitet etter kvart.Den store forandringa no er i hurtigsøk. Tidlegare har hurtigsøk bestått i at ein kan søka på fleire felt i same post samstundes. No kan ein søka i fleire postar i same handling/gard samstundes, t.d far mor barn. Sjå rettleiing på skjermen. Dette skulle gjera det mykje raskare å finna t.d. ein dåp.Eg er førebudd på at det kan dukka opp ein og annan feilen. Meld attende her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Om det har med dette å gjøre veit eg ikkje, men når eg legg inn søk på fornavn børjar på 'han', så dukker alle navn med 'han' opp, men søkefelt der det stod fornavn har bytta til gard etter søk. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Det skjedde plutselig en feil i landsdekkende søk. Hva skjedde? Jeg søker landsdekkende på fornavn børjar på Anders, deretter etternavn børjar på Ryen. Resultat: en på Røros. Når jeg klikker på Røros, kommer dette opp slik:LenkeJeg hadde før dette to landsdekkende søk som gikk galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Når jeg søker med 'Børjar på (vis)', får jeg resultat identisk med 'Børjar på', dvs at jeg ikke får opp siden der jeg kan markere de navnene jeg vil gå videre med.Det samme gjelder 'Inneheld (vis)', som nå fungerer på samme måte som 'Inneheld'.Endelig får jeg ikke valget 'Alle ord' til å fungere. Når jeg tidligere søkte alder 'Alle' (het det ikke 'Alle' tidligere?), kunne jeg velge ut de alderne jeg ville ha, men det får jeg ikke lov til nå.Håper dette lar seg rette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

No burde vis vera i orden. Alle har eg rett og slett gløymt av. Me får sjå. Enten klarer eg det før eg går og legg meg, elles blir det ikkje før morgon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg savner den god gammel søkemetoden etter sogn eller prestegjeld. Før sto det Alle termer, men alt det ser ut til å være borte nå. Eller er det bare jeg som roter på feil sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Dersom daaene innheld sokn og prestegjeld kan du framleis søkja etter dei. Kristian har også etterlyst alle termar og eg har sagt at dei nok skal koma, kanskje i kveld, men i alle høve i morgon, om ikkje noko ekstra kjem på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ole E. Yttri

Det fungerer ikke å søke først på fornavn børjar med, og deretter på etternavn børjar på.Jeg forsøkte dette for Eiker 1865, først med fornavn børjar på Mart, hvor jeg haket av en del alternativer. Så langt alt ok. Ved neste forsøk på etternavn børjar på H kom det et resultat der det først ble listet opp alle mulige fornavn fra A og nedover, deretter etternavn som var annerledes enn mitt søk. Har forsøkt flere ganger, samme resultat. Så det var uråd å få noe fornuftig resultat.Mvh Ole E. Yttri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Jeg erfarte nå noe av det samme som Ole E. Yttri. I folketellinga for Stokke 1900 valgte jeg fornavn børjar på (vis) 'Mar'. Jeg fikk da opp ei liste hvor jeg haket av, og jeg gikk videre. Så valgte jeg etternavn børjar på (vis) 'Ni', fikk igjen opp ei liste, haket av noen, og gikk videre.Problemet oppsto da jeg deretter valgte fornavn inneheld (vis) 'o'. Nå var plutselig utvalget mitt endret til et mye større utvalg der det latet til at mine to første 'sorteringer' var nullet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Ja, nå fungerte alt prikkfritt. Takk for det! Med det nye hurtigsøket, har da søkemulighetene som helhet blitt kraftig forenkla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det var det som var utgangspunktet for heile denne siste prosessen. Då strukturen på søkeprogrammet vart laga i si tid, var utgangspunktet søk i folketeljingar, der ein første og fremst søkjer etter einskildpersonar. Men i kyrkjebøkene, og særleg for dåpar, søkjer ein kanskje heller etter kombinasjonar av personar. Det set andre krav som eg tidlegare har prøvt å lura inn i det gamale opplegget. Men det vart for komplisert etter kvart, og eg måtte berre starta på nytt. Difor vart heile søkeprogerammet bygt opp att på nytt, og det vil heilt sikkert føra til litt problem i starten. Me klarer rett og slett ikkje testa godt nok. Men me veit at de er nokre tusen der ute som gjer den jobben. Så skal eg prøvba retta så fort eg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Men eg får ikkje fram valget 'alle termar'. Eg pleier velge 'sokn' eller 'prestegjeld' og 'alle termar', men det går ikkje, Jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Alle ord fungerer i prinsippet som gamle Alle termar, men er meir presist, fordi Alle termar ikkj gav deg alle termar men alle ord. Eg ser no at Alle ord framleis ikkjefungerer for eitt-nivås databaser, som 1701-teljinga er. Men det skal nok ordna seg, om litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Hva jeg prøver på så kommer dette opp: Unhandled Exception: Range check error

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Berre ta deg god tid, Jan. Du må'kje missa nattsvevnen av dette her. Det gjeld ikkje livet, berre gamlingar og daudingar.Mvh Ho Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

No går alle ord også for eitt-nivåsbasar, men det er framleis litt rusk her. Me får sjå kva som skjer utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.