Gå til innhold
Arkivverket

[#59747] Hvem har tømt 'korga mi'?


Gjest Alexandra M. Ringnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

Dersom du skriver korga i rubrikken søk i tema/gå til nummer vil du se at dette er et tilbakevendende spørsmål. Og oftest skyldes det at man har logget seg på med en annen mailadresse.Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alexandra M. Ringnes

Hei Rune,jeg prøvde det før jeg lagde nytt tema, men jeg har logget meg av og på flere ganger uten at hjelper noe. Navn og bosted kommer opp som normalt når jeg logger på med e-posten min. (Har bare en, og har sjekket at jeg ikke skriver den feil;) Jeg får også mail om at det har kommet nytt innlegg på dette temaet, som nå er det eneste i korga mi.Flere gode forslag?klems Alexandra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Er du sikker på at du er innlogget? Når jeg logger meg ut er der ingen tema synlig i korga. Men de er på plass igjen når jeg logger meg inn. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Alexandra har heilt rett. På kvart einaste emne ho har ansvaret for har ho brukt same epostadresse. Ho har også heilt rett i at innhaldet i korga hennar har forsvunne. Korga er vel eit år gamal, så ho er ikkje blitt sletta ved eit uhell. Då er det berre ein måte korga kan bli tom på; at nokon, person eller datamaskinprogram, har plukka tema etter tema or korga. Eg har aldri opplevd at datamaskinprogrammet har øydelagt korger, men det skal sjølvsagt ikkje utelukkast at så har skjedd. Eg er i tilfelle lei for det, men det er ikkje noko me kan gjera med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.