Gå til innhold
Arkivverket

[#59768] Elling N. Vik (født på Lunnøy i 1838) bodde på Vik i tidlegare Fitjar sogn.


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Elling hadde fleire born, men noko er det enkelt å finne ut av, men eg finner ikkje opplysningar om dottera Gunhild som vart fødd i 1885.Kan nokon hjelpe med med dette?Her er familien i 1900 Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Se på den blå linja nedest på denne siden! Der finner du NYTTIGE LENKER.Eksempel på det du kan bruke i søk:Kirkebøkene må man alltid bruke!Du kan også søke i DATABASEVELJAREN på Digitalarkivet,(Framsida)skriv Fitjar.Fitjar har basen over tellinger,emigrerte,døde,vigde og konfirmerte. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebMeta.exe>http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebMeta.exeMormonerbasen(Family search),velg ADVANCED SEARCH Lenke Ikke stol blindt på Mormonerbasen,den inneholder feil,så du bør kontrollere mot kirkebøkene!Dis Norge(NYTTIGE LENKER):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Dåpen til sønnen Halvor(Hallvard på tellingen) Olai Ellingsen,døpt 16 aug 1874(på mormonerbasen)Lenke Nvh Ann-Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Kven var foreldra til Gunnhild Lundøen fr. 1870 og Maria Lundøen f. 1884 som er ført opp i FT for 1900 i innlegg nr. 1. Eg finner ingen på Lundøy som passer med aldren til desse? )Sund Sogn før 1900)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

I følgje ættesoga for Vik dvs Austevoll bind III, så består familien av følgjande personar:Elling 1838-1913 Sigrid 1843-1920Barn: Halvor Olai 1874-1906 ugNils Olai 1877-1898 for til USA i 1895Knut Severin 1882-1964 (Vik74)Gunhild 1885Mitt spørsmål er kvar vart det av Gunnhild f. i 1885 og hadde Nils Olai familie før han døydde.Svært mange av dei som utvandra frå Lundøy til USA busette seg i Mower County og ei ein liten by som heiter Adams i Minnesota. Nokre av denne slekta kalla seg for Lunde og nokre for Halvardson og somme for heilt andre navn. Eg veit at det var svært mange i same slekta som desse som reiste til USA.Elling var onkel til min morfar og morfar hadde om lag 15 søskenbarn som reiste til USA inkl. sine tre brødre.Brørene til morfar og deira etter komarar har eg funne bortsett frå bror til morfar som hette Jacob Olson f. 1867 som kom til USA i 1888. Eg veit at han døydde ung, men aldri kva som hende og kor ung han var og om han hadde familie før han døydde.Det kan tenkes at Gunhild Ellingsdtr f. 1885 ogdå drog til USA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Se (4) - dette er det jeg fant på DIS Norges gravminner: Gunhild E. Vik f. 01.10.1885 d. 10.12.1970, gravlagt på Selbjørn.(8): De to fra Lundøy som har midlertidig opphold på Vik er Gunhilde Ottosdtr. f. 1867 og Synneva Maria Vincenstdtr, f. 1885. Du finner dem også i FT 1900 for Lunnøy, og i Austevoll Gard og Ætt bd. I, s. 144 [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=22&filnamn=f01244&gardpostnr=42&personpostnr=269&merk=269#ovre>Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.