Gå til innhold
Arkivverket

[#59813] Utskrifter


Gjest Jan Erik Horgen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Erik Horgen

Etter å ha valgt én person etter personsøk, velger jeg vedkommendes bosted og ønsker utskrift av dette bostedet ved å velge utskrift på linja over bostedet. Før fikk jeg dette opp uten søkefelta ovafor, men nå kommer heile søkesida med, noe som er unødvendig. Er utskrift-valget gjort om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Her har nok skjedd ein glipp i den nye versjonen. Eg er bortreist no, men skal ordna det når eg kjem heim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Jan Erik Horgen

Ja, dessverre, fortsatt kommer begge søkeresultata opp når jeg trykker på 'utskrift' i siste resultat, som som regel er det ene bostedet av flere i første søkeresultat. Denne første søkinga er sjølsagt ikke interessant å ha med i utskriften for det enkelte bostedet. Dette ble et problem litt etter midten av mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Erik Horgen

Problemet er der fortsatt. Når jeg trykker 'utskrift ' på valglinja over bosted, altså siste valg, kommer bare dette bostedet opp i et glimt og forsvinner med en gang, og heile søkesida med første søk kommer opp, og alt kommer med på utskriften. Prøver 'skjul søkefelt', men det skjuler bare de øverste linjene, sjølve søkefelta. Har prøvd med de fleste valgmulighetene, men det virker umulig å få opp bare siste søkevalg. Veit ikke om dette er et generelt problem - ser at ingen andre har reagert på innlegga fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Slik skjer det ikkje hos meg, korkje i IE, Firefox eller Opera; bå kontoret eller heime. Alle stader er det berre den garden ein har klikka fram som kjme med på utskrifta, ikkje alle dei ein har søkt fram. Eg veit ikkje kva som gjer at det hos deg går galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.