Gå til innhold
Arkivverket

[#59818] Peder Jacobsen og Brithe Rasmusdatter i Finnås


Gjest Jarle Grøhn
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg har bygdeboka fra området, men nå skal jeg ut så dersom ingen andre svarer deg, skal jeg sjekke dette i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Foreldre til Peder er:Jakob Pederson f.1755 Økland, Bremnes død 1799 Pollen, Bremnes og mari Olsdtr. f.1747 Pollen, Bremens og død 1821 på Pollen, Bremnes.Kilde: Bømlo II, side 62, nr. 151 Foreldre til Brita er Rasmus Olson f.1736 på Steinsbø i Bremnes, død 1781 på Katla i Bremnes og Brita Olsdtr.f.1735 på Erevik, Bremnes og død 1|790 På Katla, Bremnes. Kilde Bømlo I, side 73, nr. 5 Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Da er en også kommet til mine forfedre Kjølv Råmundson og Udna Knutsdtr. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg har en del mer her og har også skrevet en del om disse folka. Ta gjerne kontakt: kelly dot petit alfakrøll numericable dot frIngen mellomrom!mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.