Gå til innhold
Arkivverket

[#59820] Lokalkunnskaper i Florø; Kristine Elina Abrahamsdtr. f. 3/5 1905 i Batalden.


Gjest Torbjørn Hillersøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Torbjørn Hillersøy

Ho var busett i Havreneset i Florø frå ca 1922. Er det nokon som kjenner til kva som seinare skjedde med Kristine? Om ho vart gift og fekk born?Helsing Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Hei og takk for svar, Marita! Kan du legge ut lenka ein gong til? Eg fekk ikkje lenka til å stemme heilt.Helsing Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marita Brandsøy Lystad

Lenka går visst ikkje heilt fram til individet, ser det ut til. Men du finn kandidaten om du leiter fram Flora kommune, og så søker på fødselsår er lik 1905.Fødselsdatoen er nokre dagar 'feil', og det er slett ikkje sikkert dette er dama du leitar etter. Men ho er verdt å sjekke ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Du kan godt ha rett! Takk for hjelp, du har vist meg korleis eg kan søkje mykje meir målretta på 'Gravminner i Norge'!Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.