Gå til innhold
Arkivverket

[#59832] Carolius Hansson Høiby, f. i Vinger 1853/1854 - utv. Am. - opphav og lagnad?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

FT1865 for Høiby i Vinger (Hedmark) syner denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Hans Johensen Husfader g Selveier 1816 VingersKari Johansdatter hans Kone g 1815 VingersCarelius Hansen hans Søn ug 1854 VingersHans Hansen hans Søn ug 1858 VingersJohannes Hansen hans Søn g hjælper Faderen med Gaardsbruget 1842 VingersOlia Larsdatter hans Kone g 1837 VingersKaren Johansdatter hans Datter ug 1863 VingersHedda Johansdatter hans Datter ug 1865 Vingers~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Eg finn foreldri Hans Johnson Hestebækken og Karen Johansdotter Lønhøiden vigde i Vinger 29.12.1840 (Lenke).Sonen Carelius Hansson vert frå Amerika oppgjeven vera fødd 21.2.1853. Utvandringsåret er ukjent.Problemi mine er:Eg finn ikkje Carelius døypt i Vinger korkje i 1853 eller 1854?Heller ikkje finn eg noki utvandring for Carelius?Og mine lokale kunnskaper på Hedmarker er ytterst avgrensa, men kanskje einkvan kan fortelja meg om Hestebækken og Lønhøiden er gardsnamn eller plassnamn og i so fall under kva gard(ar)?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen
LenkeMen her er datteren Caroline f. 23.01.1855 (mens Carelius skal være født 13.10.1854) døpt i Vinger, så her er det noe rart?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

Her er Karelius Hansen som nr. 457 døpt i Vinger i 1854, oppgitt f. 13. oktober, døpt 21 november 1854 (født i 1853?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Erling for mange spennande innlegg om Carelius og opphavet hans. Eg har no søkt, og funne, Carelius i FT1900 i Madison, WI, og det syner seg at han VAR fødd i oktober 1854, og sjølv om det der vert oppgjeve utvandringsår 1875, trur eg det er den rette karen du har funne. Caroline frå 1855 høyrer til ein annan huslyd.Men kva med opphavi til dei to foreldri, Hestebækken og Lønhøiden?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Sollien

Dette er Høiby under Fagernes i Vinger. Vinger b.bok III side 526. Kan bekrefte at det var denne Karelius som emigrerte til Chicago 19/4 1872. Før så skjedde ble han far til et barn Ole f. 4/8 1871 Klakadalen under Solberg i Vinger. Mora var Marte Olsdatter f. Klakadalen 18/7 1839, død 26/1 1932. Ole var gift 2 ganger, barn kun i første ekteskap. To av søsknene av Karelius ble gifte og har etterslekt. Jeg har aner til foreldrene til Karelius, svenske og norske. Mvh. Finn Sollien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Sollien

Dette er Høiby under Fagernes i Vinger. Vinger b.bok III side 526. Kan bekrefte at det var denne Karelius som emigrerte til Chicago 19/4 1872. Før så skjedde ble han far til et barn Ole f. 4/8 1871 Klakadalen under Solberg i Vinger. Mora var Marte Olsdatter f. Klakadalen 18/7 1839, død 26/1 1932. Ole var gift 2 ganger, barn kun i første ekteskap. To av søsknene av Karelius ble gifte og har etterslekt. Jeg har aner til foreldrene til Karelius, svenske og norske. Mvh. Finn Sollien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Finn for spennande innlegg. For mitt føremål treng eg ikkje ei komplett liste over forfedrane til Carelius; om eg får greie på kvar foreldri hadde opphavi ifrå, er det godt nok for meg.Eg kan elles leggja til at Carelius i Amerika (d. 1928) fekk fire born i ekteskapet sitt med Cecelia J. Thompson (1853-1917), og sønene James og Hans Hoiby har talrike etterkomarar i og kring Madison, WI.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen
LenkeVinger oktober 1832: her konfirmeres som nr. 19 din Hans Johnsen Hestebækken f. 23. juni 1816, sønn til John Nilsen og Anne Hansdatter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen
Lenkeog som nr. 33 i 1830: Kari Johansdatter Lønhøiden f. 25.12.1814, datter av Johan Johansen og Anne Halvorsdatter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

Kan det være hennes foreldre som er gift i Vinger i 1804:JOHAN JOHANSEN Pedigree Male Family Marriages: Spouse: ANNE HALVORSEN Family Marriage: 24 OCT 1804 Vinger, Hedmark, Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Erling for nye iteressante innlegg.Eg ser av gardsnamnsregisteret at Lønnhøgda er ein matrikkelgard i Vinger, so det er vel derifrå at Kari har opphavet sitt. So finn eg òg Hestebækken i FT1865 som ein av mange husmannsplassar under garden Benterud, so kanskje me kan gå utifrå at dette er opphavet til Hans Johnson. Mor hans budde framleis på plassen i 1865.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Sollien

Hestbekken var en husmannsplass under gården Overud i Vinger, ved sjøen Digeren. (Vinger b.bok I side 252) Hans Jonsen f. 17. mai 1816, døpt i Vinger kirke 23. juni og konfirmert i samme kirke 7. okt. 1832. Døde 7. aug. 1898. Viet i Vinger kirke 29. des. 1840 med Kari Johansdatter f. 23. nov. 1814 Lønhøiden midtre av Skinnarbøl, døpt 25. des. Konfirmert 17. okt. 1830. Døde 15. juni 1883 Høiby av Fagernes. (Lønhøiden midtre Vinger b.bok I side 197)Hans og Kari hadde 5 barn hvorav 3 døde som barn. Jeg har interesse av etterslekta til Karelius i USA. (fisollie()online.no) Mvh. Finn Sollien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Finn for endeleg oppklaring av gardsnamni i Vinger!Eg har diverre ikkje fleire opplysningar om etterslekti etter Carelius, bortsett ifrå dette om dei to sønene som voks opp:* James Frank Hoiby, fødd 18.7.1881, død 1942, gift med Dorothy E. (1882-1966), maskinist, busette Madison, WI* Hans John Hoiby, fødd 9.8.1886, gift med Edith May, maskinist, busette Madison, WIHer er kva eg skriv om denne huslyden i manuskriptet mitt under gnr. 151, Hauge, i Gards- og Ættesoga for Luster:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Cecelia J. Thompson, f. i Dane Co., Wis. 18.5.1853, d. i Madison, Wis. 20.5.1917. Cecelia gifte seg i Columbia Co., Wis. 18.11.1880 med Carelius Hansson frå Høiby, Fagernes i Vinger, i Amerika kjend som Charles H. Hoiby. Han var son av gardbrukar Hans Johnson på Høiby, Fagernes, opphavleg frå Hestebekken under Overud, og kona Kari Johansdotter frå Lønnhøgda og f. i Vinger 13.10.1854. Han utvandra til Amerika i 1872 og d. ved eit ulukkeshende i Madison, Wis. 9.9.1928. Charles og Cecelia farma ei tid i Leeds township, Columbia Co., Wis., men flytte visstnok alt i 1880-åri inn til Madison, Dane Co., Wis. der Charles livnærte seg som snikkar ('”carpenter”'). Dei fekk fire born i lag.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Foreldri til Cecelia, Jens Thomasson (James Thompson) (1805-1891) og Margretha Jørgensdotter (1819-1895), båe fødde og oppvaksne i Hafslo i Sogn, utvandra frå Leikanger til Amerika i 1849.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Sollien

Hei Lars! Hestbekken/Lønhøiden og Høiby er ikke så langt unna her jeg bor. Takker for opplysninger så langt. Mvh. Finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.