Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lars E. Øyane

[#59845] Mons Monsson Sjaastad i Selje - gift 1793 med Ingeborg Sjursdotter -kven var ho?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Mons Monsson Sjaatsda øvre og Ingeborg Sjursdotter gifte seg i Selje 28.7.1793 (Lenke).Det står ikkje noko gardsnamn på Ingeborg Sjursdotter, men kanskje einkvan med lokal kunnskap er i stand til å fortelja meg kva gard ho hadde opphavet sitt ifrå?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Odd Brede

Hei!Det kan være den Ingebor som ble døpt 14.1.1774 i Selje av foreldre Siur Ifersen Myren og Anne Jacobsdtr. - se side 111 b i kirkebok for Selje som er lagt ut på DA http://digitalarkivet.no/da/SeljeMiniA5.htmHilsen Odd Brede

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Odd for nytt spennande innlegg. Eg ser av FT1801 at det var to Ingeborg Sjursdøtrer i Selje, ei på 30 og ei på 28. Sistnemnde var gift med Mons Monsson, og då er eg villig til å tru at det er ho som du har funne. Og beviset får me i FT1801, for då bur foreldri hennar på Sjaastad hjå dotteri!Problemet er soleis løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.