Gå til innhold
Arkivverket

[#59845] Mons Monsson Sjaastad i Selje - gift 1793 med Ingeborg Sjursdotter -kven var ho?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Mons Monsson Sjaatsda øvre og Ingeborg Sjursdotter gifte seg i Selje 28.7.1793 (Lenke).Det står ikkje noko gardsnamn på Ingeborg Sjursdotter, men kanskje einkvan med lokal kunnskap er i stand til å fortelja meg kva gard ho hadde opphavet sitt ifrå?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Odd for nytt spennande innlegg. Eg ser av FT1801 at det var to Ingeborg Sjursdøtrer i Selje, ei på 30 og ei på 28. Sistnemnde var gift med Mons Monsson, og då er eg villig til å tru at det er ho som du har funne. Og beviset får me i FT1801, for då bur foreldri hennar på Sjaastad hjå dotteri!Problemet er soleis løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.