Gå til innhold
Arkivverket

[#59849] FT1912 Bergen og seinare lagnad (Andersen)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

FT1912 for Bergen - Edvardsensgt. 8, 2. etasje syner denne huslyden:ANDERSEN, Lars Johan, skreddarsvein, enkjemann, fødd Bergen 16.11.1852ANDERSEN, Johanne Amalie, dotter, fødd Bergen 23.6.1882ANDERSEN, Sigurd Marius, son, fødd Bergen 2.2.1885ANDERSEN, Randi, dotter, fødd Bergen 14.12.1897Lars hadde vore gift to gonger, sist med Anna Josefine frå Flekkefjord.Dødslistene for Bergen 1912-1972 syner ingen Lars Johan Andersen. Kan huslyden vera flytt frå Bergen? I so fall kvar? Om ei dødsmelding kan finnast, er eg interessert i ervingane og eventuelt opplysningar om dødsfallet til Anna Josefine?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Vi ser av adressebok for Bergen 1920 at skreddersvenn Lars Johan Andersen fortsatt står oppført med adresse Edvardsensgate 8. Jeg finner ikke utflyttingskort, men heller ikke kort med dødsfallet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for nytt kjapt svar! Heller ikkje denne huskyden ser ut til å vera so lett å finna att, men eg ser av dødsregsietert i Bergen berre EIN mogeleg kandidat:Lars Andersen, døydde i Bergen 18.6.1932 (dødsmelding side 95). Kan det vera han?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.