Gå til innhold
Arkivverket

[#59852] Feil i scanna kyrkjebøker?


Gjest Ole P. Gamme
 Del

Recommended Posts

Gjest Ole P. Gamme

Samme hvilke linker jeg klikker på får jeg opp dette: Error kb_0013: Querying extended information failed! MySQL error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ') and (kildeID = ))' at line 1Oftest betyr denne feilen at det er en feil i indekseringsdatabsen. Vennligst rapporter feilen.Usually this error occurs when it is an error in the index database. Please report the error.Er det noe jeg kan gjøre? Mvh. Ole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Kanhende du har rett i det, Erling, men jeg kommer ikke inn på hovedsida engang:'Bad Gateway The proxy server received an invalid response from an upstream server.Apache/2.0.58 (Unix) DAV/2 PHP/5.1.4 Server at www.arkivverket.no Port 80'I går gikk de og veldig tregt da jeg var inne, så det er mulig at de holder på å arbeide med dem. Vi fær smyrja oss med tolmod-:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.