Gå til innhold
Arkivverket

[#59898] Dødsmelding Bergen 1932 (Andersen)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Lars Andersen døydde i Bergen 18.6.1932 (dødsmelding side 95). Kan dette vera den Lars Johan Andersen som eg etterlyste i tema #59849? Han er den einaste Andersen med namnet førenamn Lars i registeret 1912-1972...I so fall er eg interessert i opplysningar om ervingane hans?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Det er neppe rett mann!Lars Sivert Andersen, født 1. mars 1831 (1832?), død 3. januar 1915.Lars Andersen Raa, født 14. mai 1860, død 18. juni 1932. Enkemann, bosatt Camilla Colletsgate 6, etterlatt seg sønnen Albert Andersen, 18, og fra tidligere ekteskap datteren Asparga Andersen, USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for kjapt om enn skuffande svar. Då vert det vel berre å leita vidare, kvar no enn denne huslyden kan ha gjort av seg...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.