Gå til innhold
Arkivverket

[#59907] Slekt i Australia - Hvordan finner jeg disse?


Gjest Torbjørn Steen-Karlsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Torbjørn Steen-Karlsen

Jeg ønsker å finne ut hvor det ble av en sønn til min oldemors halvsøster. Han dro til Australia. Hvordan går jeg fram for å finne disse. er det noen som kan hjelpe meg.Karl Gustav Johannessen, født 15. juni 1888. Død 6. desember 1955 i Australia. Han emigrerte som ung til Australia. Gift i Australia med Kathleen Eileen, født 4. november 1897 i Australia. Død 13. oktober 1964 samme sted. Hun skal være etterkommer etter bl.a. deporterte engelskmenn.Barn mellom Karl Gustav og Kathleen Eileen:Frank Johannessen, født 10. mars 1916 i Australia.Mvh. Torbjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Steen-Karlsen

Takk takk. Sida så lovende ut den, men ved gjennomsyn finner man fort ut at ikke noe kan gjøres og ikke noe kan finnes. Ingen kan kontaktes før det har kostet penger. Fra 34-180 penger for en handling som kan ta opp til 8 uker og porto i tillegg.Men tusen tusen takk. Kjempefint at noen vet noe om Australia for der er jeg helt grønn. :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Steen-Karlsen

Kjempeflott. da har jeg fått sendt avgårde et spørsmål til Australia på Vou Forums Australia Genealogy Message Board. Så får vi se om det gir noen resultater.Tusen takk skal du ha Jon Erik. :-)Mvh. Torbjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.