Gå til innhold
Arkivverket

[#59920] Marit Andora Larsen.


Gjest unni høgberg johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest unni høgberg johansen

Min svigermor Marit Andora Larsen ble født den 28-04-1911 i Oslo.Alle hennes søsken har jeg funnet døpt i Paulus Menighet,men henne har jeg ikke klart å finne Hennes foreldre var Teodor og Anna Lovise Larsen. I 1900 bodde familien i Teglværksgade 1 i Oslo,og så flyttet de etterhvert til Gøteborggata. Er det noe her som kan hjelpe meg med å lete etter henne,da ville jeg blitt veldig glad:-) Mvh Unni Høgberg Johansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

Tips: Hvor bodde de da barna ble konfirmert? Har du sjekket hennes konf., om der kan stå noen aktuelle ledetråder? Hvilket kirkesogn hører Gøteborggaten inn under, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest unni høgberg johansen

Hei. Gøteborggaten hører inn under Petrus Nordre Kreds.Jeg har ikke konfirmasjoner på noen av barna bare når de er født. 1.Lilly Therese født 24-01-1901(døde samme dag) 2.Sverre Louis født 11-07-1902 døpt 03-08-1902 3.Alf Marinius født 19-07-1905 døpt 10-09-1905 4.Trygve Annelius født 27-04-1908 døpt 05-07-1908Men,svigermor finner jeg ikke hverken som døpt eller som konfirmert,men vielsen hennes har jeg funnet. Hun giftet seg den 30-01-1943 i Høybråten Marit Andora Larsen født 28-04-1911 og Reidar Johansen født 10-05-1914.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Kan det være slik at det er glemt å føre dåpen inn i klokkerboka ? Kirkeboka ligger vel fremdeles i kirken,kanskje en telefon dit kan løse dette. Sofienberg menighet tlf 23-62-92-50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.