Gå til innhold
Arkivverket

[#59944] Slekt ettter orlogskaptein Johan Becker fra Horten


Gjest Kikki Brill
 Del

Recommended Posts

Gjest Kikki Brill

Jeg fant en auksjon i dag på www.qxl.no der et flott bilde av denne mannen er lagt ut for salg. I tilfelle noen er i familie eller kjenner noen fra denne slekten tenkte jeg å legge ut tipset her.Johan Becker f 1863 i Horten, kaptein i infanteriet. Bosatt Kristiania, Bygdø alle nr 15 i 1900 tellingen Hustru Anna f 1868 i Horten, sønn Christian f 1891, datter Hella f 1893Kanskje gjenlevende slekt etter dem vil være interessert?

bilete4939.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Veldig artig bilde, Kikki! Håper etterkommere ser dette?Lurer på om dette kan være den samme mannen som barn her i Horten i 1865, hos foreldre og med søsken?LenkeMvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

På Dis gravminner fant jeg en Johan Kristian Becken f. 1863 , d. 1943, Under Horten. ID 1816801. Muligens samme mannen? Lenke Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Etternavnet på gravminner var Becker og ikke becken som jeg skrev. Fødselsåret passer i alle fall.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg tipper det finnes flere etterkommere i denne familien. På Distreff er det flere medlemmer om har sndet inn opplysninger om foreldre og søsken til Johan Becker , pluss opplysninger om farfarens slekt fra Kongsberg.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikki Brill

Hei Gunn! Nå har jeg brukt hjelpen din og sendt beskjed til en av DISmedlemmene som er knyttet opp mot Becker. Auksjonen slutter i kveld så derfor var det flott at du hjalp meg enda en gang!Stor klem til deg, Kikki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.