Gå til innhold
Arkivverket

[#59960] Treng hjelp i Kristiansund!


Gjest Bjørn Davidsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Davidsen

Er der nokon som veit noko meir om jekteskipper Karl (Carl Johan) Svenning, f. 1861 i Kristiansund, enn det som er å finna på DA?Likeeins er eg interessera i opplysningar om Martinus Dyrhaug, f. 1910 +/-, truleg frå Eide på Nordmøre (men han kan ha vore frå ein annan stad).Eg er interssaera i mest mogeleg kunnskap om desse folka og kor eg evt. kan finna etterslekt. Dersom nokon veit om levande etterslekt som ikkje kan leggjast ut her, ber eg om at det vert send til fndbred@online.noBakgrunnen er arbeidet med ein artikkel, kan hende ei bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen
LenkeHer er giftermålet 17.11.1891, også i Kristiansund, med fødselsdatoer og etternavn. Nicoline er født Angvik. Brudgommens far heter også Karl Johan Svenning, ser det ut til, brudens far er NN Andersen Angvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Ja, det var faktisk etterslekta eg var ute etter. Og ved hjelp av DIS' gravminner har eg no funne fire av døtrene døde, og ei , kan hende to, av dei var gift. Det er difor god von om å finna levande etterkomarar - og det er slike eg jaktar på. Eg meiner å ha namn og tlf.nummer til ein, men eg veit ikkje om han finst lenger. Elles takk for hjelpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.