Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Inger-Marie Næsset

[#59986] Sandøya

Recommended Posts

Gjest Inger-Marie Næsset

Kan noen fortelle meg hvilket distrikt jeg finner Sandøya under?Har lett i mange kirkebøker men er fortsatt like forvirret? Trodde jeg ville finne det under Brevik men der fant jeg ikke de jeg leter etter.Mvh. Inger-Marie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arnfrid Mæland

Her er det nok flere steder å velge mellom. Sandøya er et meget brukt øynavn. Hvor i landet skal vi?Mvh Arnfrid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Inger-Marie Næsset

Vi skal til Telemarksdistriktet.Jeg beklager at det ikke kom fram i mitt første innlegg.Mvh. Inger-Marie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Inger-Marie Næsset

Hjertelig takk for hjelpen!!!Nå skjønner jeg at jeg bør lete i kirkebøkene for Eidanger. Takk nok en gang.Mvh. Inger-Marie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Torodd Kinn

Kjekt å kunne hjelpe.Eg kjenner ikkje Eidanger sjølv, men her har du soknehistorikken, som viser korleis Eidanger har vakse og minka opp gjennom tidene:Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Eva Helene Erntsen

Og trenger du noe fra bygdebøkene finner du de her Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arnfrid Mæland

og her er enda litt til Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Inger-Marie Næsset

Tusen takk til dere også!Beklager at det tok tid før jeg takket men jeg har ikke vært inne på webben før nå.Mvh. Inger-Marie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.