Gå til innhold
Arkivverket

[#59992] Johannes Johannesson Skafthun - barnefar Arna fabrikker 1879 - kone? - opphav?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Kyrkjeboki for Haus syner at Bertha Josefine Johannesdotter Skafthun var fødd på Arna fabrikker 29.10.1879. Foreldri var fabrikkarbeidar Johannes Johannesson Skafthun (1847) og Bergitha Johannesdotter (1855) (Lenke)Er det nokon med lokal kunnskap på Arna (Haus) eller med tilgjenge til bygdebøkene for Haus, som kan fortelja meg:* Frå kva gard/plass hadde Johannes Johannesson Skafthun opphavet sitt?* Frå kva gard/plass hadde Bergitha Johannesdotter opphavet sitt?* Dotteri Bertha Josefine skal med mannen Herman Sterri ha busett seg på ein eller annan gard på Espeland i Haus; finst det opplysningar i bygdeboki om dette?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Skaftå hører til Bruvik.Dette står på s 457, Ådna sokn, Tångeland:97. Bonde Ivar Sterri f i Hafslo 1889. gm Kari Severina Øvsttun f i Årdal 1899, i 1921. Barn: Sofia og Ingvald Kåre, siste f 1925.Broren, Herman, hadde bruket fyrst. Men Jens Sterri hev skøyte, ikkje Ivar. Flytt attende til Årdal, ordførar der. Faren handelsmann i Vik, Sogn.Nå har ikke jeg boken for fabikkstaden Ytre Arne, kan hende det står noe mer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Det er vel mulig at dette er Bergithe Johannesdtrs konfirmasjon Lenke og da kan det se ut for at hele familien har flyttet til Ytre Arna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Johannes J Rundhovde og Gjertrud H Randals vielse i 1851 LenkeLars, det vil være greit om du gir en tilbakemelding på om du tror man er på sporet av noe og om du evt har opplysningene fra før.MVH Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Arnfrid for framifrå opplysningar om opphavet til denne ætti. Du har løyst problemet, men framleis er det nok litt uklart kva lagnad dotteri Bertha Josefine og mannen Herman fekk. Eg ser at Bertha Josefine finst i dødsmeldingsregisteret for Bergen og har bede om oversikt over ervingane. Kanskje me der finn spor som leier til fleire detaljar?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.