Gå til innhold
Arkivverket

[#60001] Olina Sophie Andersdotter, fødd Vestnes 1876 - kven var ho?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

FT1900 for Takvam i Haus syner denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Andreas Espelund hf g Tunnelarbeider 1874 Hyllestad NBOline Espelund hm g Arbeiderkone 1876 Vestnes RomAlfred Espelund s ug Søn 1897 Vestnes RomNils Espelund s ug Søn 1899.07.19 Bergen~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ættenamnet skal vera Espeland, og eg reknar med at Andreas Arneson var fødd på Espeland i Hyllestad i 1871(!).Men kven var kona Olina Sophie Andersdotter? Eg finn ikkje denne jenta døypt på Vestnes i 1876, men kanskje er det nokon med lokal kunnskap som kan hjelpa meg?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Hei!Dette kan være den Olina Sophie Andersdatter du spør etter. Hun er født i 1875, på Krogsæter i Vatne, Skodje: Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Vatne i Skodje, Klokkerbok nr. 525C01 (1865-1879), Fødte og døpte 1875, side 34. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=15994&idx_id=15994&uid=ny&idx_side=-36>Lenke Her er konfirmasjon: Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Sør-Aukra i Aukra, Klokkerbok nr. 563C01 (1878-1916), Konfirmerte 1889, side 102. Permanent sidelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Her er vielsen i 1897, par nr. 7: Kildeinformasjon: Bergen fylke, Johannes, Ministerialbok nr. D 1 (1885-1912), Borgerlig viede 1896-1897, side 207. Permanent sidelenke: Lenke Mvh Randi Haugros

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Gisle og Randi for fleire spennande og nyttige innlegg. De har løyst heile problemet på framifrå vis, og eg kan berre vera svært so nøgd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.