Gå til innhold
Arkivverket

[#60010] Anna Jensine, fødd Lenvik, Troms i 1872, men kva i all verdi heitte far hennar?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Denne fødsli finst i ei klokkarbok for Lenvik i Troms for 1872 (Lenke), sjå nr. #85, Anna Jensine.Kan nokon tyda førenamnet på far hennar? Eæis??Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan I. Borgos

Avgjort Edis, en variant av den vanligere forma Eidis, som igjen kommer av Edias, antar jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Enig, her er sikkert dåpen hans da står det 'ædis Christian med far Rasmus Sørensen og mor Elisabeth E. n° 36 (unnskyld liten bokstav, men har ikke funnet ut hvordan jeg skal skrive stor!): Kildeinformasjon: Troms fylke, Lenvik, Ministerialbok nr. 4 (1832-1844), Fødte og døpte 1834, side 15. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9686&idx_id=9686&uid=ny&idx_side=-18>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Robert, Johan og Kjellaug for oppklarande svar. Dette gjev jo ein viss assosiasjon til Thomas Edison, men han var vel ikkje frå Troms...Denne Anna Jensine hamna etter kvart i Odda, og ei dotter hennar gifte seg med ein kar frå Hafslo i Sogn...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torodd Kinn

Frå Sunnfjord kjenner eg Edis og Egidius. Eg siterer frå Norsk personnamnleksikon (Samlaget 1995), s. 65-66:Edi(a)s m, norsk form av lat. Aegidius, gresk Aígídios, avl. av gresk aigís 'geiteskinn, skjold (av geiteskinn)'. Ein del nytta i Nord-N (særleg Nordl) sidan 1500-t. Har tapt seg i mod. tid. I skrift mest Edias i vårt hå. Ei form av dette namneter er òg Eidis (mest Troms), jf. patronymet Eidissen. Dessutan finst ein sjeldan gong Egidius. Jf. [pil] Gil(es) og [pil] Gilius.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Foreldrenes giftermål 15.10.1868 i Lenvik - Troms fylke, Lenvik, Ministerialbok nr. 9 (1866-1873), Ekteviede 1868, side 160. LenkeGrethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.