Gå til innhold
Arkivverket

[#60017] Skannede kirkebøker Onsøy, Østfold 1899 - 1902


Gjest Ted Lier
 Del

Recommended Posts

Gjest Ted Lier

Prøver å finne fødsel & dåp til min farfar William Sverre Lier, født 20.01.1902. Han konfirmerte seg og giftet seg i Glemmen, Østfold og i disse 2 kirkebøkene står det at han er født i Onsøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

Nei, ser ikke ut til at de er tilgjengelige, uvisst av hvilken grunn.-Her døpes imidlertid broren til Villiam Sverre, Frank Aksel døpt 04.04.04. Her fremgår det at begge foreldrene er f. 1882. Oskar Johansen og Thora (Hansine, jfr. V.S.'s konf.) Abrahamsen.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen
LenkeOg her gifter foreldrene seg som nr. 51 i 1901 i Vestre Fredrikstad. Men du har kanskje opplysningene du trenger om slekta bakover?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ted Lier

Takker for innlegg ! Da skjønner jeg at det ikke er bare meg som ikke finner de rette kirkebøkene. Det er riktig at jeg har ganske mye på denne familien. Det er bare det at jeg savner enkelte kirkebøker fra Onsøy ! Takk igjen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.