Gå til innhold
Arkivverket

[#60025] NST XXIV side 323, finnes det?


Gjest Arnfrid Mæland
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfrid Mæland

I Innholdsfortegnelsen for NST står det at Lars Johan Danielsen og Lars Johan Danbolt er omtalt på s 323 i hefte 24. Men i forfatterregisteret finner jeg ikke dette sidetallet i hefte 24. Er det jeg som ikke kan lete? Er det noen som har hefte og som kan sjekke?Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Jeg har ikke bind 24 tilgjengelig, men ei mulig forklaring er at det dreier seg om spørsmål og svar-spalta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Ja, jeg tenkte kanskje det siden det kun var et enkelt sidetall. Betyr det at dere ikke har dette heftet på lager hos NSF? PÅ siden over tilgjengelige hefter står det at det finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Jo, det har vi nok, men jeg tilbringer ikke arbeidsdagen min på foreningens kontor :)Men heftet manglet i samlinga til Norsk lokalhistorisk institutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore H Vigerust

XXIV s 323 inneholder en bokanmeldelse av 'Bergenske borgerfamilier' (1972), forfattet av Egill D og L J D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Arentz

NST XXIV, siste hefte, s. 323 omhandler en bokanmeldelse foretatt av S.E. (ant. Sigurd Engelstad): Egil Danielsen og Lars Johan Danbolt: Bergenske borgerfamilier. Bergen 1972. 196 sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

OK. Det heftet jeg har er skrevet av Lars Johan Danielsen f 1895 og kom ut i 1918. Det betyr at der finnes en nyere utgave om den samme slekten, men skrevet av S Engelstad. Jeg får sjekke litt selv.Takk skal dere ha! Beklager Kristian,Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.