Gå til innhold
Arkivverket

[#60045] 'Herreløse radioapparater'


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Under ei loftsrydding kom eg over ein radio som hadde ein merkelapp frå 1949 på baksida. Der sto det at han var behandla av komiteen for herreløse radioapparater, det var brukt 4 timar på reparasjon, og han skulle seljast for maks kr 10.Eg går ut frå at dette har med krigsbeslag å gjere, men er der nokon her som veit meir om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Takk for dei, dette var interessant. Eg har aldri tenkt på kva som skjedde med desse radioane - ante heller ikkje at det var så mange det var snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Fjeldsgård

I prinsippet ble alle radioer inndratt av tyskerne. Untatt var NS-medlemmers, og de som enkelte gjemte unna.Ved krigens slutt viste det seg at langt de fleste var ødelagt fordi de var hevet i hauger uten tanke på skikkelig lagring.Et resultat av dette var 'Radio-gavefondet' og ønskekonserten som skaffet redioer til mange som ikke hadde råd til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ola Ljødal

Innlegg 2, Norges Lexi. I artikkelen er kong Haakons fødselsdag oppgitt ti 2.8. Datoen skal være 3.8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.