Gå til innhold
Arkivverket

[#60081] Peder Andersson Skarstein, f. Innvik 1803 - busett i Bergen - kvar vart han av?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Peder Andersson Skarstein, fødd i Innvk og døypt der 8.4.1803, gifte seg i Bergen 7.8.1825 med Martha Karine Jensdotter, døypt i Bergen 22.2.1795. Peder var murarbeidar, og eg finn fem døtrer fødde i Bergen:* Anna Marie (Pedersen), fødd Bergen 6.8.1823* Karen Randine (Pedersen), fødd Bergen 28.11.1825* Rachel (Pedersen), fødd Bergen 27.8.1827* Martha Karine (Pedersen), fødd Bergen 26.7.1830* Jensine (Pedersen), fødd Bergen 18.1.1835, gifte seg i Bergen 1865 med Jacob Arneson frå Gloppen.Eg har saumfare kyrkjebøkene for Bergen, men eg er ikkje i stand til å finna dødsfall for Peder Andersson (Skarstein) eller kona Martha Karine. Kvar i all verdi kan dei ha gjort av seg?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk, Berit, for eit kjempeflott innlegg. Ingen tvil om at dette er rette folki, og no finn eg dei òg avlidne i Arna sokn i Haus, båe i 1875! Alderen stemmer ikkje heilt, men det må vedra dei...Med venleg helsing,Lars E, Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.