Gå til innhold
Arkivverket

[#60106] Johanne Elise f. 11.06.1884


Gjest Johan Ole Kjelstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Johan Ole Kjelstad

Hei.Kan noen hjelpe meg å tyde hvor hun ble født? Står på nr 47 på denne siden. Lenke Klarer heller ikke å finne hvor/når de giftet seg, tenkte det kunne bli enklere å finne hvis jeg fant ut hvor hun ble født.Mener hun het Johansdtr e.l. til etternavn?Mvh Johan Ole Kjelstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Lettere å finne ut av hvis du sier hvilken kirkebok du har funnet dette,lenka di virker ikke !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Ole Kjelstad

Takk for det; Stjørdal/Nedre Stjørdal (Værnes): 1896-1916, Ministerialbok fødte 1911 nr 47. Einar født 12 nov 1911 er deres barn. Mvh Johan Ole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen
LenkeHer døpes Sverre i 1924, se nr. 10. Far: Ludvig Ingvald Berntsen Vigen og Johanna Johannesdatter Vigen.det står 1906 i den ene kolonnen, antyder det tid for ekteskap eller for den første barnefødsel? Ser ut til at faren har 8 barn.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen
LenkeHer konfirmeres i 1898 som nr. 17 den personen jeg antydet i innlegg 6 kunne være din Johanna Elise, men det er neppe rett person.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Erling, du har gjort en kjempejobb her nå. Jeg mener som deg at det står Sverige som fødested på Johanna Elise i den lenken du har lenger oppe.Det finnes en Elise Strømberg f. 1884 i Stjørdal som er tjenestejente på Levanger i 1900.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

Kan de ha blitt gift i Sverige? Hvilke kirkesogn i Sverige grenser naturlig til de aktuelle kommunene på norsk side?Eller var det vanlig for folk i N.Tr. å vies i Trondheim, f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

Kan de ha blitt gift i Sverige? Hvilke kirkesogn i Sverige grenser naturlig til de aktuelle kommunene på norsk side?Eller var det vanlig for folk i N.Tr. å vies i Trondheim, f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Ole Kjelstad

:-) Du store verden, skikkelig artig å komme hjem og se det dere har funnet fram. Mange slags takk alle sammen!! - blir mye interresant å gripe fatt i her ja.MvhJohan Ole Kjelstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.