Gå til innhold
Arkivverket

[#60113] Torger Pedersen f. ca. 1805; Gran, hjelp til å finne dåp og giftermål


Gjest Mari Schumann Nicolaisen
 Del

Recommended Posts

Gjest Mari Schumann Nicolaisen

Hei!Jeg trenger hjelp til å finne dåpen og giftermålet til Torger Pedersen. Jeg har funnet ham i ministerialbok for Gran (Oppland) 1856-1874; under døde i 1857 (på Granseiet). Da var han 52 år gammel; som betyr at han ble født ca. 1805. I 1804 er det to Torger med Peder til far:[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=102&filnamn=Dp05341788&gardpostnr=2638&personpostnr=20809&merk=20809#ovre>Lenkeog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Finner dette giftermålet i Jevnaker 26.12.1838 - Torger Pedersen og Eli Andersdatter Oppland fylke, Jevnaker, Ministerialbok nr. 6 (1837-1857), Ekteviede 1839, side 173 (nr. 3 under nytt kirkeår 1839) Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Lurer på om det står at brudgommen er født på Sannenejet - i så fall er det kandidat nr. 2 som er aktuell...Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mari Schumann Nicolaisen

Tusen takk for hjelp; jeg har stått fast en stund med det her. Nesten litt irriterende at du fant dette så raskt... :)Jeg skal se igjennom inn- og utflyttede; de burde vel være der også.Mvh. Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.