Gå til innhold
Arkivverket

[#60130] Andrea Hansens SLEKT:


Gjest Leif Engnæs
 Del

Recommended Posts

Gjest Leif Engnæs

Hei: Jeg søker etter forfedrene til Andra Hansen, bor på Langerud i Høland,Født 15-1-1885 Døde:5-2-1968,hun var da 83år gammel,Ektet 1901 OLAF OLSEN HEGG Født 23-9-1885. MVH:Leif Engnæs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torodd Kinn

Her er dåpen til Andrea, jente nr. 7:Permanent sidelenke: LenkeForeldra er Hans Olsen og Maren Olsdtr. Langserud, begge oppgjevne å vere fødde i 1849.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torodd Kinn

Og her er dåpen til Maren i 1851:Permanent sidelenke: LenkeForeldra heiter Ole Jørgensen og Karen Mortensdtr.Då har vi altså funne foreldra Hans Olsen og Maren Olsdtr. på Langserud i Høland (Akershus).Besteforeldra på farssida er Ole Hanssen og Karen Andreasdtr. på Langserud.Besteforeldra på morssida er Ole Jørgensen og Karen Mortensdtr. på Tybringbybraaten i Rødenæs (Østfold)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Engnæs

Hei Torodd. Jeg takker deg så mye for den forskningen du her viser meg,håper jeg kan spørre deg om opplyninger siden også. Ha fortsatt en fin dag. MVH: Leif Engnæs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.