Gå til innhold
Arkivverket

[#60145] Karl Aksel Wilhelm Gyllensten, konf i Tune, Østfold 30.9.1900. Hvor ble han døpt


Gjest Sissel Johnsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Randi Haugros

Hei!Det er vel han som blir døpt i Bamble i Telemark i 1885: Kildeinformasjon: Telemark fylke, Bamble i Bamble, Ministerialbok nr. I 7 (1878-1888), Fødte og døpte 1885, side 114. Permanent sidelenke: LenkeMvh Randi Haugros

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Johan Ludvig blir konfirmert i Sarpsborg i 1895: Kildeinformasjon: Østfold fylke, Sarpsborg, Ministerialbok nr. 4 (1892-1899), Konfirmerte 1895, side 130. Permanent sidelenke: Lenke Mvh Randi Haugros

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Johnsen

Tusen takk! Det var raskt ekspedert! Sønnen Toralf vet jeg bare om via FT 1900. Har ikke funnet verken dåp eller konf for ham, men det bør jo også være i Sarpsborgtraktene. Opplysningene i FT er ofte omtrentlige både når det gjelder navn og fødselsår. Leiter fortsatt, og er kjempeglad hvis flere hjelper meg.Sissel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Og Toralf Adolf blir konfirmert i Sarpsborg i 1912: Kildeinformasjon: Østfold fylke, Sarpsborg, Klokkerbok nr. 2 (1912-1931), Konfirmerte 1912, side 199. Permanent sidelenke: LenkeMvh Randi Haugros

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Johnsen

Jeg skjønner ikke at jeg kan overse så mye, for jeg har sett i de bøkene i hele dag. All ære til dere som har skarpere blikk enn meg! Og igjen tusen takk. Er det noen som vet mer om disse barna?Sissel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Og dåpen til Toralv Adolf i Tune i 1898: Kildeinformasjon: Østfold fylke, Tune, Ministerialbok nr. 19 (1898-1904), Fødte og døpte 1898, side 6. Permanent sidelenke: Lenke Mvh Randi Haugros

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Hei!Toralf Adolf Gyllenstens sønn, Rolf, født i Sarpsborg 29. juni 1928: Kildeinformasjon: Østfold fylke, Sarpsborg, Fødselsregister nr. 2 (1922-1928), Fødte og døpte 1928, side 178. Permanent sidelenke: LenkeI fødselsreg. står det at foreldrene Toralf Adolf og Edla Sofie giftet seg i Enebakk i 1922.Se på Gravminner i Norge, Østfold, så finner du Toralv og Edla og flere andre med etternavn Gyllensten.Mvh Randi Haugros

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Johnsen

Takk igjen. Gravminnene er kjempefine og hjelper mye for uklare spørsmål etter 1920 - 30, der kirkebøkene ikke er åpne enda.Sissel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.