Gå til innhold
Arkivverket

[#60148] USA, spørsmål


Gjest Magnar Hjelmeland
 Del

Recommended Posts

Gjest Magnar Hjelmeland

Hei, Nokre forsøk tidlegare utan å lukkast. Johannes Knudson Bondhus, f. 1823, i Kvinnherad, gift med Margrete Hjelmeland, f. 1835, eit barn Knud, f. 1858. Det siste spor er at dei kom tilbake frå Fana i 1860, han for at søke arbeid. Dei er ikkje å finna i folketelling 1865, ei heller i noko utreiseliste til USA. Finn ein Johannes Knudson som deltar i eit møte i Olive Twp, Clinton Co. Iowa. Denne Johannes er her saman med andre utvandra Kvinnheringar. Mvh. Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis Skaar Nygaard

Kan du si hvilke emigrantkilder du har lett i? Amerikanske folketellinger? Da blir det enklere for den som skal hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnar Hjelmeland

Hei Vigdis, Har liste over dei fleste som har utvandra frå Kvinnherad, nokre har dukka opp i USA. utan å legga spor etter seg. Denne Johannes Knutson Bondhus og kona Margrete Hjelmeland, pluss sonen Knut, kom heim frå Fana 1860, etter det finn ikkje eg dei. Fann ein Johannes Knudson som deltok på møte som la grunnlag for Kvinnherad gravplassen i Olive Twp. Clinton Co. Iowa. Har leita ein del i 1880 tellinga utan resultat. Kanskje nokon hadde tilgong til 1870 for Clinton Co. i Iowa. Det står ikkje alder på desse møtedeltakarane, men dei fleste er Kvinnherringar, eller utvandra sådan. Mvh. Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis Skaar Nygaard

Hallo Magnar, jeg er litt usikker på hva *heim* skal bety her. Når du skriver at han kom heim frå Fana, betyr det heim til Kvinnherad? Nok et spørsmål som du må ta i beste mening, er du helt sikker på at de tre reiste til Iowa? Vigdis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnar Hjelmeland

Hei igjen Vigdis, Ja siste spor er at famelien kom heim til Kvinnherad frå Fana. Ingen tegn i 1865 folketelling, har og søkt mulig dødsfall utan resultat. Nei at dei utvandra er eg heller ikkje sikker på, men som sakt har eg funne andre på andre sida som erfarne slektforskarar har gitt opp. Hadde det vore meir likestilling på den tida, så kanskje Margrete hadde vore med på dette møte som eg fann ein Johannes Knutson, Knudson. Mvh. Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Patty Dahl

Hei Magnar og Vigdis! In the 1900 Clinton Co, Clinton City Iowa census I found the following: K. B. Knutson age 44 (born 1856), immigrated 1882. Wife, Nelli (born 1861) immigrated 1883. They have a daughter, Mary (born 1885 in Iowa)...I was not sure what you knew about Clinton, Iowa, Magnar...but I thought I should tell you about this family...wondering if this might be the son of your Johannes. I suppose that is a 'long shot'?? (since his first name is not given, just initials)...mvh Patty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Patty Dahl

Hei igjen! He is listed as Knud B. Knudsen in the 1910 census. In 1920, he is listed as Knud Knudsen and living only with his daughter, Mary (she is not married). mvh Patty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis Skaar Nygaard

Hei Magnar og Patty! Jeg finner ingen Mar*=Margrete som passer i databasen *Emigranter fra Bergen 1874-1930*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnar Hjelmeland

Thank you both, I do mean that if they migrated, it has to be before 1861 since I found this Johannes Knutson in the congregaton records of 1861. Knut B. Knutson, the B. could be Bondhus, have seen this used before by others Also I know now that there have been some descendants of a Knut Bondhus visiting Kvinnherad, will check this more careful. Yes Patty, I visited this old Kvinnherad settlement in Clinton, Iowa last year, Have Pictures and records of all the grave site, my Johannes is not there. He was a brother of my great grandmother. Mvh. Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Patty Dahl

Hei igjen Magnar! I just wanted to mention that Knud is a carpet weaver in the 1920 census...are there any others with this type of profession in your family?? He works out of his home... mvh Patty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnar Hjelmeland

Hei Patty og mange takk, Not anyone with this profession in the family as far as I know, chiefly sailors and farmers. You know this family of Johannes Knutson Bondhus has bother me a lot, they just disappeared in 1860. Also I am not sure if they migrated, several did from the same community at that time, and did not appear in any records. It's why I suspect them to have gone over the ocean. In 1860 Johannes went back home looking for work. Mvh. Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Patty Dahl

Hei igjen Magnar! I did not know if you have Ancestry to search the census records??...but I did take a look at the 1860 and 1870 census in Clinton Co, Iowa...no sign of Johannes...as far as I could tell. I did find other families in Iowa (in later censuses) living in Iowa...using the last name Bondhus. I don't know how 'common' that name is... mvh Patty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnar Hjelmeland

Hei Patty, I know som have taken the surname Bondhus after a while in the US, probably there were to many Olsons and Knudsons.Have 13 people migrated from the Bondhus farm, some settled in Calamus, Clinton, Palo Alto Iowa, and Storden Mn. Mvh. Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Gjest Magnar Hjelmeland

Hei, Kanskje er eg noko nermare no. Johannes Knudson og Margrethe Larson døyper desse barna i Lisbon Twp, Kendall Co. Ill, Ragnille i 1864, Knud i 1865, Ragnille Tomine i 1867 og Johannes i 1870. Om det er dei rette, så hadde barna ei bestemor som heite Ragnhild. Margrethe Larson, kona til Johannes Knudson Bondhus var Margrete Larsdotter Hjelmeland. No er eg ikkje i stand til å finna dei Ill. i 1880 telling, kanskje nokon kunne sjå på Kendall Co. i 1870. Mvh. Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.