Gå til innhold
Arkivverket

[#60176] Gustav Fredrik Carlson,frå Småland i Sverige


Gjest Wenche.O. AbeltunTarberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Wenche.O. AbeltunTarberg

Hei kan noen hjelpe mej her det gjelder Gustav Fredrik Carlson,jeg har fått opplyst at han kom frå Småland i Sverige vet ikke når han vart født eller døde,men har fått opplyst at han levde sommern 1863 da var han på Småland.Sikkert ikke mye og gå ut i frå men jeg vet at han vart gift med ei Elin Eriksen frå Sande i Herøy f.01.06.1884-05.06.1963 de fikk sønnen Fredrik Malcolm f 17.08.1909 i Douglas i Alaska døpå 24.12.1909 Douglas i Alaska.Jeg vet at Elin og sønnen Fredrik Malcolm kom tilbake til Norge i 1918,der ble hun oppattgift og fikk 5 barn..Men jeg er veldig intrissert i og finne ut mer om Fredrik Gustav ka tid han var født ,død vart han oppattgift og fikk flere barn og hvem er hans foreldre.Er det noen som vet noe om hvordan jeg kan finne ut mer om han??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.