Gå til innhold
Arkivverket

[#60192] hjelp til tyding av dåp Jølster S&F 1741


Gjest Ragnar Halvorsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ragnar Halvorsen

Er det Daniel Befring som døper datteren Gjertrud her i 1741 ?Dom Xjjj.Trin.LenkeEr det noen som kan tyde dåpen ?mvhRagnar Halvorsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Slik ser det ut. Døbt Daniel Beforings barn kaldt Jertrud. Hust. Ragnille Beforing Vitene klarer jeg ikke helt: G ... Vigen, Andreas Beforing, Johannes Gerstad, Barbro (?) ..ølen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Det ser ut for at det er feil her! Det stod nok ikke 'hust' da men 'test'. Er lei for at jeg ledet deg på villspor!!mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

3. søndag Helghiem: Her står det copulert Daniel Knudsøn Beforing, men jeg tror ikke at Marte Hansdtr står der med navn: Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Jølster, Ministerialbok nr. A 2 (1731-1749), Kronologisk liste 1734, side 34-35. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11523&idx_id=11523&uid=ny&idx_side=-19>Lenke Permanent bildelenke: LenkeMen nede på høgre side her har du forlovelsen deres: Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Jølster, Ministerialbok nr. A 2 (1731-1749), Kronologisk liste 1733, side 28-29. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Halvorsen

Tusen takk KjellaugForstår godt att det er fort å lese feil.Jeg er sjangseløs selv på tyding av disse bøkene, så jeg tar i mot all hjelp med stor takk.mvh Ragnar Halvorsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.