Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Liv Ofsdal

[#60224] Feilindeksert Grønland Lysningsprotokoll

Recommended Posts

Gjest Liv Ofsdal

Grønland 1912-1918, Lysningsprotokoll må være feilindeksert. Når jeg kommer inn på den får jeg opp fødte og døpte. Rigtignok kun den første sida, de andre ser ut til å være etter sperrefristen på dåp.Tar dere en titt på dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mette Værnes

Hei LivLysningene er innført på de første 99 sidene i protokollen, deretter kommer hjemmedøpte 1919-1933 og til slutt er det et register over levende fødte/døpte 1877-1878. Jeg fant kun en feil i indekseringa, siden med lysning nr 238 for 1918 og hjemmedøpte 1919-1920 var indeksert som kun døpte - dette er nå rettet og ny versjon av boka vil være på plass ute på nett fra i morgen tidlig. Mvh Mette Værnes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Liv Ofsdal

Der ja!Da kom alle sidene til syne, og ikke bare 1 side som jeg fikk opp sist jeg søkte ;)Det jeg egentlig stussa mest på var at kirkeboktypen var Lysningsbok og at jeg fikk opp døpte der. Ser nå at det står nevnt i merknadsfeltet - det la jeg ikke merke til sist jeg så på den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Mette Værnes

Hei igjen LivMerknaden la jeg inn i går samtidig med rettelsen :))... Mvh Mette Værnes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.