Gå til innhold
Arkivverket

[#60231] Elsebutangenboka,oppslag


Gjest Marianne Innes Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Marianne Innes Hansen

Hei. Hvem er hennes foreldre, søsken? Anne Karine Haraldsdtr. Elsebutangen f. 17.08.1871 g. 21-03-1890 m. Marcus halvorsen Hurum . Jeg har funnet ei Anne Karine Haraldsdtr. f.nevnte dato m. foreldre Harald .... Elsebutangen og Gunhild Thorjusdtr. I Drangedal. Jeg er veldig intresert søskene til Anne Karine pga. at Anne Karine og Markus hadde en sønn f. 12nov.1897 g..m. Louise Heistad f. 21-6-1909. Hennes mor Liv Haraldsen f. 14-4-1887 i Drangedal. Denne liv finner jeg m. samme foreldre som Anne Karine Haraldsdtr. Det er 16års forskjell kan de være søstre????-Mvh- Marianne. se også innlegg 60143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Halvorsen

Ja, de er søstre. Dersom du fremdeles har tilgang tl slektsregisteret for Drangedal, så finner du foreldre og søsken på side 202+203 i bind 3. ekteskapsnr.3566. Dersom du ikke har tilgang til bøkene lenger så gi beskjed så skal jeg se om jeg klarer å få lagt noe av det ut her.mvh Ragnar Halvorsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Innes Hansen

Hei. jeg har ikke tilgang til slektsreg. Har bestilt boka på biblioteket i dag. Håper jeg får den før jeg reiser på ferie.Hjelper ei vennine med dette så hu er veldig spent. Kjempeflott om du hadde giddi og lagt noe her for meg. tusen tusen takk for hjelpen. Mvh. Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Halvorsen

Da får vi se hvordan dette blir.Desom du ser under nr.3566 (fortsetter på høyre side) så finner du vel den du leter etter.Dette er fra slektsregisteret for Drangedal bin 3.av Bjørn Edvin Holte og Oddvar Langmyrmvh Ragnar Halvorsen

bilete5015.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.