Gå til innhold
Arkivverket

[#60280] Mari Engebretsdtr. f.1762 Sagobakkken g.mJ ohn Johnsen f.1769 Lille Rogstad


Gjest Helen Johanne Berget
 Del

Recommended Posts

Gjest Helen Johanne Berget

Kan noen hjelpe meg med foreldrene til Mari Engebretsen f.1762. finner de ikke i Løtenboka 2MVH Helen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Nederst på venstre side finner du ihvertfall forlovelsen deres 29/9/1789: Kildeinformasjon: Hedmark fylke, Løten, Ministerialbok nr. 3 (1773-1800), Trolovede 1789-1790, side 385-386. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9094&idx_id=9094&uid=ny&idx_side=-175>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Johanne Berget

Takk KjellaugJeg har lånt alle 3 Løtenbøkene . Da jeg nå har navnene på vitnene,kan jeg leite på disse gardene.MVH Helen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thor Böhmer

Johan Jonsen Rogstad-eie g seg i 1822 m Lisbet Olsdtr Sagåbakken. Jon Knutsen Rogstad fikk en sønn Jon Jonsen i 1739. Han levet bare tre år. Poenget med å si dette er at dette er navn knyttet til Rogstadgarda. Det behøver ikke å ha noen sammenheng med dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Johanne Berget

Takk ThorJohan Johnsens far var John Johnsen f.1769 Lille Rogstad g.m. Mari Engebretsdt f.1762.Det er hennes foreldre jeg er på jakt etter.MVH Helen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.